nutrilon pepti

Discussion in 'Flesvoeding' started by sasje24, Jul 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    nog iemand die deze voeding geeft???
    herkennen jullie dan vervoglens zure lucht/overgeef lucht bij jullie kleintje???
    twijfel namelijk of het door de voeding komt of hij misschien toch reflux heeft....

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

Mar 26, 2011
    8,809
    1,014
    113
    Female
    Drenthe
    Zure lucht komt vaak door reflux, de voeding ruikt niet zuur.

3. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja dat weet ik mar ik vind het vreemd dat terwijl ik er nu mee gedtart ben hik het heel erg krijgt...daarom was ik benieuwd of iemand het herkent?? weet iemand ook of je er wel nog nutriton bij mag doen? want hij gaat nu weer dpugen omdat de voeding niet dik is...

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Nutriton mag je erbij doen.
    Geef je het vanwege kma? Dan is de kans groot dat de kleine reflux heeft. Zelf twee kindjes met kma gehad en ook reflux.

5. Averlhach

Averlhach VIP lid

Mar 26, 2011
    8,809
    1,014
    113
    Female
    Drenthe
    Pepti is dunner dan standaard voeding of volgens mij zelfs dan ha. Dus reflux klachten worden makkelijk weer verergert bij pepti. Jbpm mag je gewoon toevoegen, maar misschien heb je we iets meer nodig.

6. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

May 15, 2012
    1,081
    0
    0
    Groningen
    M.aaike krijgt ook Pepti sinds een week of 4. Gelijk na de eerste fles al spugen, dus toen al JBPM erbij gedaan. Maar dit hebben we moeten ophogen naar 2 schepjes per fles ipv 1 schepje.
    M.aaike had ook steeds enorm zure boeren en adem. Ook zag je vaak dat de voeding haar omhoog kwam en dat ze dit weg slikte. Het gaat nu, door ophogen JBPM, beter :) .

7. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    oke dus wel herkenbaar :)

hebben jullie dit wel in overleg met ka gedaan die nutriton erbij?
    hier zit niet iets in wat de koemelkallergie weer erger maakt?

8. Averlhach

Averlhach VIP lid

Mar 26, 2011
    8,809
    1,014
    113
    Female
    Drenthe
    Nutriton is koemelk vrij, dus mag je zo toevoegen. Pure jpbm verkrijgbaar bij biologische/reform winkels is vaak beter. In nutriton zit maar heel weinig jbpm en heel veel toevoegingen waar kindjes op kunnen reageren. (Verstopping of juist diarree, krampjes)

9. Samvs86

Samvs86 Actief lid

Sep 19, 2011
    430
    0
    0
    Over jbpm. Ik had ook de pure besteld via een natuurwinkel, maar let dan goed op of er geen lactose in zit. Dat was namelijk bij mij wel het geval. In de nutriton van nutrilon zit het sowieso niet.v

10. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    hmm ik heb het nu vandaag al 2 keer toegevoegd want mijn lieverd heeft al 2 dagen niet gepoept...nu dit is dag 3 en heeft er echt last van...eerder kwam hij aan de diarree van de nutriton daarom nu maar gewoon erin gedaan in de hoop dat ie kan poepen pff wat een gedoe...heb trouwens wel een heel ander kereltje....hij lacht veel, kan zelfs in de wandelwagen slapen/box slapen wat hij eerder echt niet deed

Share This Page