Hallo allemaal, Ik zit met een vraag.Mijn twee jongens hebben sinds 2 weken de "gewoonte" om te huilen zodra de fles leeg is.Ze krijgen beiden al erg veel voeding (5x150 bij een gewicht van 3800gr en 4100gr) op advies van het ck.Ik weet niet goed wat de oorzaak is van het huilen.Pas wanneer ze een speen krijgen dan stoppen ze met huilen Zijn er mensen dit dit herkennen?Wat hebben jullie gedaan om dit te voorkomen? Zullen ze nog honger hebben? Groetjes Jo
Als ze met de speen wel stil worden hebben ze misschien nog behoefte om te zuigen, als ze echt honger hebben werkt een speentje vaak ook niet.
Ja, ik herken het ook. Louise had ook een sterke zuigbehoefte en was met een speentje na de fles stil. Ik denk dus niet dat het honger is.
Hoelang doen ze over de fles? Je kan eventueel ook een speen met een kleiner gaatje geven, dan zijn de langer bezig en is misschien hun zuigbehoefte gestild. Als ze zo'n kwartier over de fles doen, dan is het goed.
Ja, daar dacht ik ook al aan, als ze alles snel opdrinken, zou je een speen met kleiner gaatje kunnen proberen.
ze maken al gebruik van een speen met het kleinste gaatje omdat ze veel lekken met de voeding en omdat ze erg gulzig waren Bedankt voor het mee denken
Als ze met speentje na de fles tevreden zijn, speentje geven. Dan zijn ze wellicht nog niet uitgesabbeld. Hier gaat vaak de duim gelijk in de mond na de fles. Volgens mij gewoon omdat ze nog even lekker wil sabbelen.