hallo, mijn zoontje is nu 9 weken oud en het gaat na een verborgen reflux nu weer een stuk beter. Hij zit nog steeds op de bv en dit was zijn schema van vandaag: 23:00 3:30 7:00 9:30 13:30 16:30 18:45, dan naar bed op zich denk ik voor zijn leeftijd wel redelijk.Hij heeft nog veel krampaanvallen en dan uiteindelijk als dat over is heeft hij vaak honger. ;s avonds krijgt hij twee keer, voor ons eten en na zijn badje voor het slapen gaan. Mijn vraag is,hij komt soms ook wel eens na 2 uur, of na 3 uur en ik ben benieuwd hoe dat straks gaat bij de oppas. Mijn andere zoon had echt vaste tijden,maar hij dus niet en ik vraag me af dat als hij het uit een fles krijgt,hij dan niet elke 2 uur komt. Hebben jullie daar ervaring mee? nu leg ik hem aan als hij daar behoefte aan heeft,maar dat gaat straks natuurlijk niet. Ik heb wel een uur pauze en ben in de gelegenheid om dan aan te leggen, alleen kan dat net de tijd zijn dat hij niet hoeft. Hopelijk is het een beetje duidelijk!
Hoi, Bied ook bij de oppas op verzoek de fles met moedermelk aan. Geef dus ook kleinere porties mee, zodat er geen grote hoeveelheden melk hoeft worden weggegooid. Je zal moeten ervaren hoe het gaat bij de oppas. Succes. Groetjes Saskia