Hoi meiden, Mijn vraag is: Hoeveel 'warme' flesvoeding krijgen jullie kindjes nog? en wanneer op de dag?Mag ik al overstappen op gewone halfvolle melk bij de boterham...? Ik heb nu zo'n probeer verpakking van Nutrilon Peuter groeimelk. Ik heb 't hem vanmorgen en vanmiddag bij de boterham gegeven. Maar had van te voren eigenlijk 't idee dat hij de warme melk bij de boterham nog wel heel erg lekker vond en de avondfles gaat eigenlijk ook altijd nog helemaal op! Toch langzaam laten wennen? Want ik wil eigenlijk wel van die flessen af.... de laatste fles vind ik niet zo'n probleem... maar hij heeft nu natuurlijk een heel stuk minder melk gedronken vandaag. Gr's Niki
Hoi hoi vanaf 1 jaar mogen ze nog maar 300 cc zuivel hebben. Dus dit is ook het toetje. Kirsten kreeg tot voor kort iets van 600 cc aan zuivel binnen . Op aanraden van meiden hier ben ik dat toch maar gaan minderen... Kirsten krijgt zowieso al half volle melk sinds ze 9,5 maand is. Ze is nu bezig met de laatste fles weg te laten (al 3 dagen woehoe!) en ze krijgt dus nu smorgens 100 cc melk aangelengd me water tot 150-200 cc dit wordt pap of gewoon bij de boterham. En ze eet dan savonds voor ze naar bed gaat een bakje van 150 gram kwark.
mijn zoon krijg 300cc opvolgmelk of peutermelk en daarnaast nog een bekertje gewone koemelk om te oefenen ik mag al helemaal over op koemelk sinds 11 maanden en hij drinkt het ook prima maar voel me beter als ik hem peutermelk geef. hij is erg vaak ziek en heeft zo toch wat extra vitamines