Drama friso standaard naar allergy care

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Mamamijn, 25 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Wat een drama, huilen en mega buikkrampen van de friso allergy care.

En ze lijkt wel meer last te hebben van dr reflux, dik het nu nog meer in met de jhbp van natufood.

Ze stopt ook soms met drinken en begint dan te huilen.

Iemand bekend met dit probleem en zal het gauw over zijn, wordt er zo moedeloos van!

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Komen die krampen niet door het jbpm?

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik denk niet dat het verstandig is om nog meer in te dikken, je krijgt een paplaag onder in de fles die je er niet meer uitkrijgt. Bovendien NOG meer jbpm kan meer krampen veroorzaken, obstipatie of diarree. Ik kan me voorstellen dat de melk geen melk meer is maar gewoon beton :$

Ik zou adviseren om op een comfort voeding over te stappen, speciaal voor spugen en/of krampen. Daar hoef je verder niets aan toe te voegen.

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Misschien bevalt de smaak niet.
    Jbpm van natufood is puur en hebben ze over het algemeen geen last van. Misschien is het te dik.

5. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    het gaat al stukken beter, doe nu een heel klein beetje jhbp erin. eerste dagen waren ellendig veel scheten laten en buikkramp, maar dat is puur omdat ze zo op verandering van voeding reageert. ligt echt niet aan die jhbpm.

ze ligt nu al heerlijk vanaf half 9 weer te slapen. nou dat was gisteren nog wel anders, werd gelijk na 15 minuten weer wakker.
    ze moet waarschijnlijk nu de schade inhalen;)

bij Friso zeggen ze ook dat het wel 2 dagen tot 2 weken kan duren voordat ze aan de nieuwe voeding zijn gewend. ik hoop dat het nu zo goed blijft gaan en dat dit nu de doorbraak is.

Deel Deze Pagina