Onduidelijke zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lola1989, 31 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1989

Lola1989 Nieuw lid

30 mrt 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ik heb een vraagje,

Ik ben nu ruim een week overtijd en ik ben nooit overtijd hooguit 2 dagen maar nooit langer. Ik heb wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden en het ook echt word maar dit blijk alleen maar waterige afscheiding te zijn.

Nu heb ik gister een test gedaan en toen kwam er een streep bij positief maar niet bij het controlestreepje. Een halfuurlater werd het controle streepje wel zichtbaar.

Vandaag maar weer een test gehaald omdat ik die vorige niet vertrouwde heel dom gedaan ben ik ervoor gaan drinken helemaal niet opgelet. De test was dus negatief is de test nog te vertrouwen ontdanks ik bijna een liter heb gedronken?

Menstruatie blijft nog steeds uit en heb menstruatie krampen die ik meestal niet in de aankondiging van menstruatie krijg maar juist tijdens mijn menstruatie. Heb dit nog nooit meegemaakt, heeft iemand dit wel een x meegemaakt?

Groetjes,

Lola

2. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan best zijn dat je door al je drinken de test beinvloed hebt.. Ik zou morgenochtend nog een keer testen met de eerste ochtend urine, of in ieder geval geen liter vocht weg te drinken vlak voor je gaat testen....

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou morgen indd nog even testen.

4. Lola1989

Lola1989 Nieuw lid

30 mrt 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ondertussen verschillende testen gedaan. Allemaal negatief helaas, ik heb 13 april een afspraak bij de dokter omdat ik wel vaker problemen heb omtrent mijn menstruatie en aangezien mijn vriend maar twee actieve zaadcellen heeft was het ook te mooi om waar te zien. Ik was totaal niet met zwangerschap bezig totdat ik dit weer meemaakte...

5. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Wat vervelend Lola. Al die onzekerheid :(
    Hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt!

Deel Deze Pagina