baby wordt om 6 uur wakker en wil niet veel (tips gevraagd)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dora, 7 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hoi,

Finn wordt nu dagelijks rond 6 uur wakker en wil dan eigenlijk niet meer slapen. Opeens komt hij voor zijn fles in de nacht om half 3 (voor het eerst sinds 2 weken)
    kan ik hier iets tegen doen. Voorheen werd hij wakker rond 8-en en kreeg hij zijn nachtfles rond 5/6 uur want dan komt hij ervoor.
    ik vind het vreselijk om met hem uit bed te gaan rond 6 uur en als hij dan beneden is, is hij alles na een kwartier zat.
    ik zou graag willen dat hij in de morgen wat langer sliep. Iemand tips?

Grt,
    Dora

2. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hier ook! En van vele andere mama's van kindjes van 7-10 maanden hier ook! Denk dat het een fase is, erg vermoeiend, maar helaas! heb er 2 weekjes geleden ook al een topic over geopend, hoopte dat het snel voorbij zou gaan, maar meneer is nog steeds elke ochtend tussen 6 en half 7 wakker! Dat vind ik dus ook geen tijd, maar helaas! hahahaha

kus miek

3. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Nou, hier is noa altijd al tussen 05.30 - 06.00 wakker.

Maar zij gaat naar de pap weer terug in bed en slaapt dan door tot 09.30 - 10.00. Alleen vandaag niet..................... :cry:

4. Tamara1979

23 jan 2008
    89
    0
    0
    Hier ook een vroege vogel op het moment. 06.00 uur, iedere dag stipt... hopelijk gaat ze snel weer een uurtje langer slapen. Maar zijn die van jullie ook zo onrustig in de avond/nacht? Sanne die wil ook steeds weer een fles...

5. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ik geef ze haar fopspeentje en ik draai me weer om...ze speelt dan nog 15 minuten en valt dan weer terug in slaap..

6. Tamara1979

23 jan 2008
    89
    0
    0
    Ik wou dat ik het kon, Sanne gaat niet spelen, maar huilen...

7. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    hier idem, Finn gaat door met huilen dus wil er echt uit. Ik vind het een drama om al met hem om half 7 beneden te zitten :( klaarwakker is ie.
    Ook hier onrustig in de nachten... nooit gehad, totaal nieuw voor me (en minder grappig ;))
    kom je eindelijk in een wat rustigere fase, krijg je dit ;)

8. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Volgens mij tijd voor de volgende sprong. Wat ik heb gehoord (en nu aan den lijve ondervindt :) :evil: ) begint die rond de 8 maanden. Vroeger wakker, minder of meer eten, heel kort tevreden met een houding, speelgoed, plek enz......

Merel kwam al tijden niet meer 's nachts voor eten, maar nu wel. Ze is heel kort tevreden met iets, huilt veel meer, jengelt veel...lijkt ontevreden.

Is denk ik een fase die een paar weken of langer kan duren (tussen de 3 en 7 weken gemiddeld). Gewoon in meegaan werkt het beste voor jezelf denk ik. Ook al is het nog zo vervelend :( . Na verloop van tijd is het zomaar ineens weer "gewoon" allemaal. Maar het is we ontzettend vermoeiend :( . Maar aan de andere kant...ik kan alweer zien dat ze allemaal nieuwe dingen gaat laten zien....

9. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan is altijd al een vroege vogel geweest die is vanaf dag 1 om half 6 6 uur wakker. soms maar meer zelde een uitschieter naar half 7 maar dan mogen we an geluk spreken.

10. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Ons mannetje van zeven maanden slaapt ook ineens niet meer door en is 's morgens vroeg wakker. Gaap. Na z'n ochtendvoeding laten we hem lekker bij ons in bed liggen. Om de beurt een beetje aandacht geven en tussendoor lekker nog wat doezelen. Is dat niet een idee ipv zo vroeg al beneden gaan zitten?

11. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    wat geven jullie voor de laatste fles ? lars kreeg altijd savonds een papfles en dan sliep hij gewoon door tot 8-9 uur

12. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Mijn spookie van ruim 9½ maand wil nu dus sinds 2 avonden savonds niet meer naar bed. Gillen tot het hysterische aan toe. Gister vwas het 2330 uur en vandaag 2100. Alleen bij mama zitten is goed.
    Helaas slaapt hij smorgens ookniet uit .. haha .. en is hij ook gewoon om 0630 wakker

13. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Mijn zoontje is ook altijd half zes/ zes uur wakker, kan het dan nog meestal wel even kwartier tot half uur rekken en dan moeten we er toch echt uit. Helaas zijn ritme is zo, wij hebben ons er maar bij neergelegd.

Deel Deze Pagina