help bij fles

Discussie in 'Voeding' gestart door pinkeltje, 22 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinkeltje

pinkeltje Lid

2 nov 2007
    43
    0
    0
    huismamma
    italie
    ik het niet meer, ik geef nog steeds bv en ook ook vast voedsel smorgens fruit s avond warme prakje. nu is het problees dat hij nog steeds snachts vaak wakker word wel 4 a 5 keer om aan de borst te wilen nu zeggen ze dat hij de borst oals speen heeft genomen maar volgens mij niet want ik vol hem echt drinken en zijn speentje gooit hij er echt uit nu heb ik zitten denken om hem de fles te geven maar nu komt het probleem hij wil de fles niet en dus kan ik ook geen pap maken voor de laatste voeding (als hij orst heeft drinkt niks anders dan mijn melk)ik weet het niet meeren angezien ik in italie woon en niet weet aan wei ik het moet vragen, ze vinden mijn manier van eten geven toch al heel vreemd. sorry voor de lange brief maar ik moest het even kwijt en ik hoop dat iemand mij een klein adviesje kan geven

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat 's nachts vaak komen voor een voeding op deze leeftijd is niet heel raar voor borstvoedingskindjes. Maar kan me voorstellen dat het onhandig is.

Wil hij ook geen flesje van je man, als jij even weg gaat? Desnoods een beetje forceren door een hele middag weg te gaan. Dan zal hij dorst krijgen, en mogelijk toch een flesje gaan drinken, maar dat is natuurlijk wel een beetje gemeen..

En een glas, wil hij dat ook niet? Of een tuitbeker? Misschien dat hij het zuigen koppelt aan jou, maar gewoon wel drinken uit een glas wil..

Komt hij overdag ook genoeg voor drinken? Als hij overdag minder drinkt (omdat jij werkt, omdat het te druk is in de woonkamer, etc) dan moet hij dat 's nachts inhalen. Misschien kun je dan wat vaste drink momenten inlassen overdag, zodat hij wat meer melk krijgt overdag..

(PS, ik heb zelf de borst maar even kunnen geven, helaas, dus dit zijn wat dingetjes die ik hier-en-daar heb gehoord)

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wil hij ook geen pap van een lepeltje?

4. pinkeltje

pinkeltje Lid

2 nov 2007
    43
    0
    0
    huismamma
    italie
    lijkt me onhandig om de laatste fles met een lepeltje te geven als hij om 11.oo savonds wakker wordt, altijd om dit uur word hij wakker

Deel Deze Pagina