Hoeveelheid voeding 7,5 week

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door raffie21, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raffie21

raffie21 Lid

20 sep 2006
    5
    0
    0
    Mijn zoontje is nu bijna 2 maanden oud ong. 5 kilo en tot 4 dagen geleden dronk hij ongeveer 5 flessen 125/135 cc overdag (heel af en toe 150 cc per fles) en 1 fles 65cc s'nachts meer krijg ik er niet in, maar nu drinkt hij veel minder, soms maar 85 cc en dan weer 100 cc. Hij haalt de 750 niet meer, terwijl hij volgens dat sommetje van 150cc per kl dat eigenlijk wel per dag zou moet hebben. Hij is nu onrustig tijdens het drinken, halverwege de fles draait hij telkens zijn hoofd weg en begint tegen te sputteren. We zijn al met verandering van voeding bezig op advies van ha en cb en dat leek weer goed te gaan tot nu toe.
    Hij heeft nog wel voldoende plas en poep luiers maar wat vinden jullie? moet ik me zorgen maken? Heeft het met het sprongetje te maken?
    Ik wil het zelf nog deze week aankijken en anders het CB maar weer eens bellen.
    Hoeveel drinken jullie zoontjes van ongeveer 2 maand en 56 cm groot en 4900 gr?

2. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik denk het sprongetje van 5 weken, dan drinken ze minder en onrustig. Esmee heeft ook een tijdje slecht gedronken maar toen had ze spruw in haar mond.

3. Polleke

Polleke Actief lid

13 mei 2006
    119
    0
    0
    Groningen
    mijn zoontje is ook 7,5 week, maar denk ik wel ruim 6 kilo, hij krijgt 6x bv (ik denk zo'n 100 à 150 cc per keer, 's nachts minder dan overdag) en 2 x fv (ca. 150 cc).

Deel Deze Pagina