Hallo mijn dochter heet Vajèn en weegt 4655 gram en is 6 weken ze krijgt kwa flesvoeding 5 x 150cc en als ze snachts komt 60cc. nu krijgen we het niet voor elkaar om haar later dan tien uur de laatste te doen want dan zijn we al ongeveer een dik half uur aan het rekken terwijl dat ze om half 7 7 uur de 1 na laatste heeft gekregen.. ze doet het verder prima slurpt altijd alles leeg ,groeit goed,en spuugt nooit etc. ze slaapt ingebakerd en huilt zichzelf weleens in slaap tien min ongeveer dat is niet altijd zo! s'nachts ging het ook prima als ze voeding kreeg gelijk weer in haar wiegje en dan sliep ze zo weer! nu heeft ze twee nachten na de voeding dat ze gaat huilen als ik haar terug leg. op de borst wil ze dan wel slapen en dat heeft ze ook als ze om 7uur komt ongv ! ze slaapt overdag in haar ledikantje .. en heb haar vanmorgen met wieg en al op haar kamertje gezet omdat ze zo jengelde en sliep na een kwartiertje ook. heeft iemand hier ervaring mee?? kwa voeding krijgt ze al meer anders redden we het niet... zit zelf te denken om in overleg met cb iets extra's eraan toe te voegen zodat ze van die nacht-voeding af gaat omdat ze al teveel krijgt! s'nachts voeden vind ik zelf helemaal geen probleem verder hoor. maar ik weet dat ze het kan namelijk het goede doorslapen!
Hoi! Je dochter krijgt voor haar gewicht een goede hoeveelheid voeding (5x150). Wat misschien nog kan helpen is letten op haar drinktempo. Als dat te snel gaat, kan ze na de voeding namelijk nog wat ontevreden zijn of wat sneller weer komen voor een voeding. Het drinktempo moet ongeveer 15-20 minuten zijn. Als het sneller gaat, wil een kleiner speentje of de voeding iets indikken (met johannesbroodpitmeel) weleens helpen. Welke voeding geef je aan je dochtertje? Wanneer je standaard voeding geeft, kan het nog helpen om een voeding voor hongerige baby's te kiezen, als laatste flesje of volledig. Bijvoorbeeld Friso Extra. Groetjes Linda
dankje voor je reactie! we zijn gisteren in overleg met cb naar friso voeding voor hongerige baby;s en de laatste fles op 180 met 4 hongerig en 2 standaard schepjes en de rest 4x 150 met 3 hongerig en 2 standaard !! afgelopen nacht ging het super ze melde zich voor de laatste om 12 uur en was om 7 weer wakker !! ze is gelukkig nu ook niet zo gulzig meer!!! de standaard voeding is nog om af te bouwen