Die wil ik voor pap gaan gebruiken. Ik ben er nu ook achter hoe de speen werkt, maar lees op de site van Difrax dat je er nog een speciale 1-2-3 ring voor kunt aanschaffen om het doseren makkelijker te maken? Is dit echt nodig? Of doen jullie het zonder die ring? Ik zie de ring ook niet in de Difrax shop staan eigenlijk. Vinden jullie de 1-2-3 speen handig in gebruik? Graag ervaringen. Thanks!
Een ring? Nooit van gehoord. Lijkt me ook niet echt nodig. Je geeft de pap toch gewoon op stand 3, dus waar heb je dat dan voor nodig. Op zich vind ik een standenspeen niet handig, zit altijd maar te zoeken naar de juiste stand en hij verschuift wel eens in het mondje. Maar dat is gewoon ieders eigen ervaring. Misschien vind jij het wel erg fijn.
Ik heb er geen gebruikt hoor ! Maar voor zover ik begrepen heb, is die ring om te kunnen draaien met de speen dus van stand 2 naar stand 1 bijv en je de fles gewoon stil kunt houden. Anders krijg je problemen met waar de melk in de gekromde fles zit .
Ik had die ring wel gevonden en besteld in de Difrax shop, maar kreeg er een voor de brede fles. Volgens mij stond er ook inderdaad ergens dat die voor de gewone fles pas over een tijdje op de markt komt. Het is wel handig als je hem ook op de andere standen wilt kunnen gebruiken. Ik heb de ring op een avent flesje (had ik liggen, brede S fles niet) getest en werkt in principe erg goed!
Voor de gewone fles heb ik vorige week zien "hangen" bij de Dirx in Wolvega. Heb hem niet gekocht, vond hem vrij prijzig en we hebben hem niet echt nodig, meisje kan een groter gat helemaal niet aan . Maar ze zijn er dus wel.
Wij hebben die ring wel besteld en gekregen. Maar gebruiken eigenlijk altijd de 123 speen zonder die ring. Werkt ook prima aangezien me zoontje maar op 1 stand de papfles drinkt.