Schrikreflex

Discussie in 'Prematuur' gestart door Stina83, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hopelijk erkend iemand mijn verhaal.

Mijn zoontje is 8 weken geleden geboren met 36 weken en 5 dagen. Niet schokkend te vroeg gelukkig. Wel dmv een snelle bevalling een uurtje max.

In het begin kon hij niet op zijn rug liggen door het vele spugen, leek wel of zijn voeding vast zat. Heel veel onrust in zijn lijf. Ook last van verstopping. Het spugen en de onrust zijn redelijk onder controle door veranderen van voeding en osteopaat. Door alle ontwikkelingen heeft hij veel bij mij gelegen en wil hem langzaam aan laten wennen aan zijn bedje. Ik baker hem in en hij valt lekker in slaap om vervolgens wakker te schrikken en dan is hij in paniek. Troost hem vervolgens en dan valt hij weer in slaap en dan schrikt hij weer... Iedere keer weer. Uiteindelijk na anderhalf uur proberen, leg ik hem Weer bij me, omdat ik vind dat hij moet slapen. Iemand tips?!

Alvast bedankt.

2. Miepiemoos

Miepiemoos Bekend lid

13 mei 2013
    973
    160
    43
    Heel herkenbaar! Mijn dochter is geboren met 36 +4 7 weken geleden. Zij schrikt ook heel veel En snel Wakker. Hier helpt inbakeren echter heel goed, dan kan ze ongestoord verder slapen. Ook slaapt ze wel in haar eigen bed maar als dat niet lukt: dan neem ik haar gewoon bij me in bed. Dan slaapt ze ook veeeeeeel rustiger. In haar eigen bed slaapt ze erg onrustig en is ze sneller wakker.

Je hebt hier helemaal niks aan want is dus geen tip maar ik zou hem veel tegen je aan nemen en anders met inbakerdoek en nog strak daaroverheen instoppen in bed. Mijn meisje heeft het ook nog snel koud als ze alleen ligt bijvoorbeeld.

Succes!

3. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thank :)!!! Hetzelfde...

4. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

ik ben er bij baby achter gekomen dat hij langzaam kijk. en als hij me niet ziet krijs en als er weer ben hij rustig word. een tip is zorgen dat hij in een diepe slaap is dus niet in zijn REM slaap.

5. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    @maantje hoe krijg je hem in die diepe slaap?!

6. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Vallen ze naar een tijdje in. Baby hoor ik dan anders ademhalen en laat zijn tut uit zijn mond vallen xx

7. Stina83

Stina83 Bekend lid

6 aug 2012
    601
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja mijn moppie haalt dat niet! Dat is het probleem... Blijf er nl bij!!! Zodat ik hem snel kan troosten voor de grote paniek. Maar helpt helaas ook niet..

Deel Deze Pagina