IVF Brussel vs Gent

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by ML12345, Dec 11, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ML12345

ML12345 Nieuw lid

Dec 11, 2022
    1
    0
    1
    Female
    Goedenavond,
    We zijn 42 (vrouw) en 49 (man) en het lukt niet op de normale manier. O.a. leeftijd, myoma’s (vleesbomen niet in baarmoeder zelf maar in de wand)
    We zijn nu naar Brussel (Jette) en Gent aan het kijken.
    We lezen dat Brussel top is, maar lezen ook positieve dingen over Gent.

Kan iemand ons helpen met ervaringen ten aanzien van Brussel en Gent of een van de twee.
    En zouden we moeten wachten op een afspraak in Brussel als die pas later dan een afspraak in Gent kan plaatsvinden

Dank

2. Saartjee

Saartjee Actief lid

Jun 8, 2019
    405
    310
    63
    Female
    Ik heb geen ervaring met Brussel wel met Gent. Ondertussen 2.5jaar in behandeling geweest. Aan het begin was ik erg positief en heb ik ze als heel goed en professioneel ervaren. Naarmate ik er langer zat viel me op dat ze regelmatig fouten maakten, elke keer een andere vroedvrouw die weer een eigen mening had, mijn eigen arts die vergat het beleid op te schrijven dus daar constant achteraan gaan. Al met al ik ben nu wel via Gent zwanger, maar wij hadden al besloten dat we als we alle embryos hadden opgemaakt we zouden overstappen naar CC in Düsseldorf

3. Lana7

Lana7 Lid

Feb 21, 2022
    35
    4
    8
    Female
    #3 Lana7, Dec 14, 2022
    Last edited: Dec 14, 2022
    Hoi
    Hoi hoi!
    Ik adviseer je Jette, met Gent heb ik geen ervaring maar met Jette wel.
    Ze werken daar zeer georganiseerd, en ze zijn erg kundig en vriendelijk.

Het enige nadeel vond ik dat we destijds een lange wachttijd hadden voor de intake. (2,5 mnd) maar dat kan ook komen omdat we in augustus (vakantieperiode) belde.

Helaas heb ik geen ICSI kunnen doen, omdat ze geen sperma hebben gevonden bij mijn partner bij de TESE operatie.
    Ik ben echter heel tevreden over de manier waarop mijn vriend en ik daar behandeld zijn.
    Als ze wel zaad hadden gevonden, had ik direct kunnen starten met ICSI dus als je eenmaal begint met een behandeling heb je niet te maken met lange wachttijden.

Als je info wil zou ik ze gewoon bellen en vragen naar indormatie.

4. DR87

DR87 Fanatiek lid

May 2, 2016
    1,134
    434
    83
    Hier ook alleen ervaring met Brussel/Jette en ben daar positief over!

5. Krv

Krv Fanatiek lid

May 26, 2017
    4,601
    4,453
    113
    Female
    Ik vond Gent goed meedenken in onze casus en er is adequaat gehandeld. Ik vond het wel erg belastend qua heen en weer reizen, ik had ook nog een operatie nodig maar we zijn 25 keer in Gent geweest voor 2 terugplaatsingen. Daar viel ook nog een hele ivf poging onder en de operatie dus, maar ik vond het wel pittig. Ik vond het ook vrij onpersoonlijk allemaal, je loopt echt in een groot ziekenhuis dus het is logisch maar ik voelde me soms echt een nummer. Uiteindelijk ben ik gelukkig zwanger geworden maar ik vond het wel zwaar. Ik heb ruim een half jaar moeten wachten op de intake dus ik zou in elk geval zo snel mogelijk een afspraak proberen te maken, je kunt je afspraak altijd nog afzeggen. Veel succes en geluk gewenst!

Share This Page