ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. rond welke dag ben ik dan het meest vruchtbaar? kun je zwanger raken als je op de 22e dag van je cyclus nog sex hebt? mijn menstruatie blijft uit, nu 2 dagen overtijd wat ik normaal nooit ben. ben erg zenuwachtig dus hoop antwoord op mijn vragen te krijgen. anders is het gewoon afwachten en testen volgens week. groet, lijn
moet je even naar je calculator gaan dan staat er precies bij wat jou vruchtbaarste dag was... misschien is je eitje wel later geweest en ben je toch bevrucht meestalop dag 14 met 28 dagen.
De 22e dag? Ik denk het eigenlijk niet. ik heb een cyclus van 27 dagen en had mij eisprong altijd op dag 15. De dag voor de eisprong en de dag zelf ben je het meest vruchtbaar. Ik dacht eerst altijd dat ht tussen dag 10 en 14 moest zijn, maar sinds ik de ovulatietesten van Clearblue heb gebruikt weet ik wel beter. Even een mand of twee drie een aantal dagen per maand de ovulatietesten dus. Dan weet je het zeker. Niet de digitale hoor! Die hebben veelk meer hormonen nodig om uit te slaan en kan je je sprong missen.
dus de kans is groter dat ik zwanger ben geworden (als ik zwanger blijk te zijn) van de sex van rond dag 10 van mijn cyclus?
Denk het eerlijk gezegd niet meid! Normaal is dat ongeveer dag 14als je een cyclus hebt van 28 dagen. Succes ermee! Groetjes Marjo
ik had maandags en dinsdags een smile en woensdag niet maar toen ging me temp 0,3 graden omhoog en bleef hoger een ff heeft me ei op woensdag geplaats. misschien is ie bij iedeen anders?
normaal toch een goed teken als je temp stijgt of niet? als hij omlaag gaat is een teken dat je ongi eraan komt toch? Of heb ik het nu helemaal mis? Groetjes Marjo
Dat denk ik eerder ja. wat de digitale testen betreft. Ik heb de gewone en de digitale testen gebruikt. De gewone gaven telkens een duidelijke streep terwijl ik volgens de digitale niet eens een ei heb gehad. Ze hebben meer hormonen nodig, dus ik zou ze afraden. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
ik swith te vaak van topic ik kan het af en toen niet meer vinden hoor.hihi.... moet af en toe wel om me eigen laggen ,lijk wel een verslaafde achter die comp. maar gelukkig heb ik niet de heletijd de drang om elke uur te kijken. maar wel elk 2 uur. ben een milde verslaver
hoi! ook al heb je een keurige cyclus, je ei kan toch per maand verschillen! Ik heb bv vorige cyclus mijn ei op dag 14 gehad en ik had een cyclus van 27dgn. Nu ga ik morgen ongi worden, cyclus van 28 dagen en ik heb mijn ei al op dag 13 gehad!