Wie heeft ook meriofert gespoten tijdens het stimuleren en wat was je ervaring? Omdat ik altijd menopur heb gespoten en ik dit niet kende ben ik benieuwd naar ervaringen hiermee.
Beste Willeke, ik heb nog geen ervaring met het gebruik van Meriofert, maar heb het toevallig afgelopen woensdag ook voorgeschreven gekregen door de kliniek in Düsseldorf. Vanaf de derde dag van mijn menstruatie start ik met Puregon en Meriofert. Zullen we onze ervaringen delen? Groetjes Pien
Hoi Pien! Ja ik loop ook in Dusseldorf! Je mag me ook pb en als je dat fijner vind ok ervaringen uit te wisselen. Groetjes Willeke
Ik ben ook in Dusseldorf in behandeling en start morgen met Meriofert. Erg benieuwd naar jullie ervaringen. Ik krijg geen Puregon? Zelf heb ik nog geen eerdere ervaringen. Wel spannend allemaal hoor!
Hoi Rody, Woensdag is mijn menstruatie gestart dus ben gisteren begonnen met de stimulatie van Puregon en Meriofert. Wanneer denk jij te kunnen starten? Is dit je eerste IVF/ICSI behandeling? Groetjes Pien