theorie 2e keer ( ook de 1e keer 1 fout teveel) en me praktijk 4e keer pas geslaagd (kan niet zo goed omgaan met mijn zenuwen)
Theorie in 1 keer gehaald. 32 lessen gehad. Eerste praktijkexamen gezakt,2e examen geslaagd. Heb nu een maand m'n rijbewijs en ben er zo blij mee
5e keer geslaagd maar kwam bij mij heel erg door de zenuwen last van faalangst waardoor juist alles fout gaat... 5e keer was dus staats examen en dan houden ze veel meer rekening met het punt waar het fout gaat... dus ik vertelde dat ik heel erg zenuwachtig was enzo en toen is de examinator eerst buiten de stad gaan rijden, toen had ik het goed te pakken en ging het ook prima... Het boeit me overigens niet ben blij dat ik het heb en ken een paar gevalletjes van wel 10x zakken dus dan val ik nog mee haha...
praktijk en theorie in 1x geslaagd t is megaduur die autorijlesen. ik heb t voordeel dat ik goed presteer als er druk op mijn schouders rust
Ik heb al mn rijbewijzen in 1 keer gehaald, heb alles behalve bus. Ik heb positieve faalangst, ik ga dus beter presteren onder druk.
ik heb 26 lessen gehad en in 1x geslaagt mijn theorie in 2x. achteraf had ik beter wat meer lessen kunnen hebben want ik rij nu alleen nautomaat omdat ik super gestresst raak in een schakel.
1x theorie 4x afrijden! Bij de laatste keer dacht ik als ik het nu niet haal dan doe ik toch staatsexamen. Daardoor was ik op de een of andere manier een stuk minder gespannen. Maar moet er wel bij zeggen... van de 3 keer gezakt was 1 keer echt mijn schuld, gewoon nog te onervaren en te weinig lessen gehad. De tweede keer was ik ziek en koorts maar vond het zonde van het geld om niet te gaan en de derde keer ben ik gezakt omdat ik niet goed voorgesorteerd had?! Verder had de examinator geen concrete reden Dus ook een klein beeetje geluk hebben! Veel succes en binnenkort heb je m in je zak!
Zit toch wel behoorlijk veel verschil in. Ben nu al over mn baalmoment heen en ik ga er gewoon weer voor! Ooit heb ook ik dat roze papiertje
Ik hoop dat ik de 6de keer slaag Ik zal hem ook ooit wel een keer moeten halen toch? Iedereen kan hem halen dus waarom ik niet.. Zet gewoon door ook al moet ik er 20 keer over doen. Als ik maar van mezelf weet dat ik wel kan rijden maar dat het de zenuwen zijn
zo dacht ik ook snoopy, ooit heb ik ook me rijbewijs en of ik er nou 2 keer over moet doen of 11 keer (collega van me vader) jammer dan maar ik geef niet op!