Progynova na terugplaatsing?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Lotusbloempje, 9 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    hoi iedereen,

Ik heb voor de eerste keer een terugplaatsing van een cryo gehad. Ik was ervoor al bezig met de progynova. Eerst 4mg en dan verhoogd naar 6mg. Dus ook eerste keer gebruik van progynova.
    Ik ging er van uit dat ik na de terugplaatsing enkel de crinone (utrogestan) moest gebruiken net zoals altijd.
    Nu lees ik net dat je de progynova moet doornemen? Dan had de arts dit toch wel duidelijk mogen zeggen he?
    Bij de terugplaatsing was het een vervangende arts die heeft niets gezegd...
    Terugplaatsing was woensdag en sinds gisteren klein beetje bloed verlies..
    Heb nu het gevoel dat het al bij voorbaat gedoemd is om te mislukken nu en ben best boos als blijkt dat ik het moest doornemen. Men doosje was trouwens ook zo goed als leeg dus had sowieso een voorschrift moeten hebben... pfff!
    Hoe zit dat bij jullie? Wel of niet moeten doornemen? Zwanger geworden zonder het te nemen?

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Meis heb je ook al contact gezocht met de gynaecoloog? Desnoods huisartsenpost! Zij zijn medisch onderlegd en kunnen je vertellen hoe het in jou specifieke situatie zit. Zeker even doen!
    Ik hoop echt dat je wel mocht stoppen! Jeetje wat een onzekerheid, heb echt met je te doen :(

3. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Heb een sms naar de gyn gestuurd. Huisartsen gaan hier vrees ik niet voldoende over weten. Heb ik ondervonden na mijn overstimulatie..
    Als ik het moest doen is het denk ik toch al verloren. Had nog genoeg voor 1x in te nemen en heb dat juist gedaan voor de zekerheid...

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ik moet door blijven gebruiken, maar weet natuurlijk ook niet of dit voor jou ook geldt? Misschien zegt jouw ziekenhuis wel stoppen?! Pfff wat een onzekerheid. En eerste hulp vh ziekenhuis? Zij kunnen wel informatie inwinnen bij een gynaecoloog toch?! Hoop van harte dat er meer meiden zijn die moesten stoppen en op je topic reageren. Sterkte en ik duim dat het geen kwaad kan!!!!!

5. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Heb met mijn gyn gebeld en ja hoor moest het blijven nemen...
    Dus uiteindelijk 3 dagen niet genomen maar wel vlak na de terugplaatsing... K begin er nu dan terug mee maar vrees dat het al om zeep is hoor... afwachten... :(

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Jeetje wat slordig zeg! Als je eenmaal bent begonnen met een progynovacyclus, moet je het blijven nemen tot aan 8 weken zwangerschap (of stoppen na een negatieve test). Sterkte!!

7. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ah nee meis wat erg :( Hebben ze nog iets gezegd over de invloed vh niet nemen? En advies nu weer starten? Begrijp dat dit een flinke deuk in je vertrouwen geeft... hopelijk gebeurt er een wondertje en groeit er toch een topper in je buik!

8. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Nee daar heeft hij niks over gezegd. En heb het niet gevraagd want zou mij alleen nog slechter voelen als hij zou zeggen dat de kans nu kleiner is... maar Kga er langs de andere kant toch al vanuit dat dit een weggegooide kans is... nog 4cryo's over... wil gewoon niet nog eens die pick up, echt verschrikkelijk zo pijnlijk :cry:

9. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Toch even laten weten dat ik een positieve test heb! Ondanks dat ik de progynova ben vergeten een paar dagen.
    Ben nog voorzichtig en geloof het nog niet echt door het bloedverlies maar de test is duidelijk...

Deel Deze Pagina