Wauw wat veel!! Bij ons zeiden ze op voorhand al dat meestal maximum 3iui's gedaan worden en dan vaak naar ivf gegaan wordt. Toch zeker als de kwaliteit vh zaad niet zo goed is..
Hier bij de eerste icsi raak. Eerste terugplaatsing werd 1 embryo teruggeplaatst en het resuktaat is een eeneiige tweeling. Veel succes!
Blijkbaar is de kans hierop inderdaad wel lichtjes hoger . Ik had al enkele echo's gehad omwille van bloedverlies voor we het ontdekte. Fijne verrassing! Veel succes aan iedereen die nog volop in het traject zit!
Eerst 3 mislukte iui's. Toen over naar ivf. Op de dag van de punctie werd het toch icsi ivm weinig zaad. 1e icsi, verse tp zwanger, dochter. Tp cryo 1e icsi, zwanger, mk met 6,5 week 2e icsi, vroege mk, geen cryo's 3e icsi, verse tp, zwanger, zoon.
Bij de allereerste ICSI, eerste tp meteen raak. Wij hebben geen iui of gewone ivf poging gehad.. Voelt zo bijzonder om zoveel geluk te hebben!
^ klopt iui lukt vaak ook wel bij vele, maar hoge slagingskansen heb je niet. Veel succes met de laatste loodjes !
Eerste ivf verse terugplaatsing zwanger. Helaas geëindigd in een miskraam. In augustus gaan we onze cryo ophalen die hopelijk een klein wondertje gaat opleveren.
Hier moet ik even op reageren. Jeetje wat een lange en zware weg! En hoe mooi is het dat er nu een klein wondertje in je buik zit. Jouw verhaal geeft mensen hoop. Gefeliciteerd en geniet er van.
@indy90 dank je wel. Na 10 jaar wachten krijgen we eindelijk een kindje. Er is altijd hoop tot het tegendeel bewezen is. Hou vol meiden!
Onze eerste IVF poging gaf 4 eitjes waarvan er helaas maar 1tje bevruchtte. Verse terugplaatsing (3d), helaas niet zwanger. Tweede IVF poging in combinatie met ICSI ivm de slechte fertilizatie bij onze eerste ronde (dus niet ivm spermaproblemen maar vanwege mijn eitjes). Dit keer 3 eitjes, waarvan er 2 bevrucht en verse terugplaatsing (3d) en zwanger van een éénling. Ben nu 35 weken en kan het soms nog niet geloven na alles wat we hebben meegemaakt de afgelopen jaren! ♥