wij in ronde 2 maar mijn rondes duren extra lang omdat ik zeer onregelmatig ongesteld ben. Anders had ik al bijna 4 x kans gehad zeg maar.
zaad is te slecht.. de kans op een spontane zwangerschap is bijna nihil en zo hebben we een grotere kans op een zwangerschap.
dag 35 had 2 maanden terug me huisarten praktijd gebeld maar ze vinden het regelmatig en ik moest maar een aantal maandjes proberen van ze
gelukkig bestaat er dan zoiets als ivf! heel veel geluk en hou me op de hoogte! dag 35 is wel je langste cyclus tot nu toe...spannend. heb je het idee dat je zwanger bent? Liefs
heb het ide vaan wel maar heb verder geen last heb alleen 1,5 week lang een ongi gevoel verder heb ik niks klop is het langt tot nu toe
zou kunnen hoor. bij mij is sinds vandaag dat ongi gevoel. beetje zeurend in mn buik, maar geef mn darmen de schuld welke test heb je gedaan? je kan ook een vroege test halen van test point of die van trekpleister of kruidvat. die testen zijn gevoeliger...
jeetje... schiet niet op dus. wat irritant... misschien is je hcg nog erg laag... ja of je cyclus is nu weer langer... wat ik niet hoop voor je... pff rottig he afwachten. heb gister en vandaag getest (licht positief), maar weet niet wat ik ervan moet denken.d urf het gewoon niet te geloven...