Ik ben inmiddels 2 jaar van de pil af. 7 rondes gehad en daarna een poos verplicht aan de pil ivm molazwangerschap + chemokuren. Sinds vorige maand weer aan de slag...! Het voelt niet echt als ronde 1, maar ook niet echt als ronde 8/9
Een mola in het kort: Bij een molazwangerschap groeit er weefsel/blaasjes ipv een embryo (er zijn molazwangerschappen waar een wel een kindje is, dan wordt het kindje verstikt, had ik gelukkig niet). Bij de curretage kunnen ze het meeste weghalen. Het laatste deel moet je lichaam zelf verwerken. Bij mij lukte dat helaas niet dus heb ik chemokuren gehad. Al met al heeft het van begin tot eind bijna een jaar geduurd. Gelukkig inmiddels weer groen licht. Als je verder nog info wilt moet je even googlelen op mola zwangerschap of aan mij vragen natuurlijk!
Ronde 7 alweer. Op zich is 7 voor veel mensen hun geluksgetal. Please, laat het voor ons ook een geluksgetal zijn!
De duivels zijn in aantocht en dan gaat ronde 5 van start. Gelukkig heb ik nu de rust gevonden om het op z'n beloop te laten.