Oficieel ronde 4, maar eigenlijk is dit nu ronde 2 met gericht klussen. Ronde 3 hebben we bewust overgeslagen en ronde 1 was voornamelijk ontpillen. Lekker warrig... Ik zeg dus ronde 2 (en het zou natuurlijk geweldig zijn als dit ook meteen de laatste was )
Hallo allemaal, Ik zou graag hier mee willen kletsen met jullie. Ik ben mama van een zoon van 16 maanden en we gaan nu voor een 2e. Moet eerst deze maand nog ongesteld worden en daarna gaan we er weer tegenaan. Ik kijk er alweer helemaal naar uit om zwanger te zijn ! Groetjes Ramona
pffff - ik hou het pas dit jaar echt bij, maar ik gok zo ronde 55. 2009 wordt voor ons jaar 6 en ik hoop echt dat dat ons jaar gaat worden.
Jeetje meis, ik hoop inderdaad dat het jullie jaar mag zijn. Wij zijn bij de eerste ook bijna 4 jaar bezig geweest. Om gek van te worden !
ronde 10 maar vanmorgen 4dgen voor nod getest en positief! tenminste hoop ik.. over 2 dgen nieuwe test!
Nee precies, maar stiekem ben je dat toch al een beetje, ik ken het gevoel Wacht je een paar dagen en dan test je weer...