Dan heb je al oudere kindjes voor je leeftijd... super ! Ik kom dan net kijken hahaha... Mijn manneke is 16 maanden morgen...
ik zie dat al jah! leuk he? vind zo mooi baby;s zwnger zijn!de ontwikkeling en zal deze keer ook volop genieten! mijn 2 zwngerschappen weinig meegemaakt door jonge leeftijd! dus .... SPANNEND! weet alleen gevoel van leven in mijn buik en vk en de bevalling voor de rest was het hard werken en geld sparen! dus... nieuwe ronde nieuwe knsen
Precies, dus we gaan ervoor ! Kijk er ook weer helemaal naar uit, al was mijn 1e zwangerschap erg zwaar en niet leuk !
ik zit in ronde 1, nou ja eigenlijk ronde 3 want als ik uitga van een cyclus van 28 had ik het nu al voor de 2e keer moeten worden.....maar nog niks vanaf 27okt lqatste pil
Ronde 41. Wel zwanger geworden in ronde 6 (7,5 wk), ronde 12 *7,5 wk), ronde 22 (vmk), en ronde 33 (6 wk) en ronde 40 (vmk) maar helaas geen blijvertjes.
Wij "hangen" op dit moment nog in ronde 2. Ik ben overtijd en heb 3 dagen bruinverlies, géén buikpijn, géén druppeltjes rood bloed en stinkende urine. Testen tot gisteren negatief. Ik denk dat ik morgen maar eens naar de huisarts ga voor mijn urine en vertel hem meteen over het zwanger willen worden en bruinverlies.... Groetjes Cynthia
jeetje anouk, wat erg zeg! voelde je dat het niet goed zat bij elke zwangerschap? hebben ze een oorzaak kunnen vinden? liefs