Wij zitten in ronde 8 maar heb ronde 7 overgeslagen vanwege 2 miskramen. Nu gaan we er weer tegenaan!
Vanaf het moment dat het mis ging, wist ik het meteen, ookal was er toen nog niet meteen sprake van bloedverlies. En ja, mijn schildklier werkt onvoldoende, en dat lijkt de oorzaak van de problemen. Ik ben onder behandeling bij de internist en slik medicatie sinds een klein jaartje. Jammer genoeg heeft dit op het zwanger blijven nog geen goed effect gehad, al voel ik me wel stukken beter (is ook goud waard, uiteraard).
jeetje wat heftig meid. gelukkig voel je je wel beter inderdaad. dat is ook erg belangrijk. voor jou komt er een dag dat het allemaal goed zit!
Vooral doorgaan met klussen! Geintje. Na een jar kun je je laten doorverwijzen naar het zh.En dan worden er onderzoeken gedaan.Kan me goed voorstellen hoe frustrerend het is als het maar niet wil lukken.
ronde 4, hierzo, maar had gisteren een licht streepje op mijn test, dus wie weet is dit gelijk de laatste ronde
Ronde 7.... Juni begonnen en nog niks... Op zich nog niet zo lang bezig, maar mijn vriendinnen allemaal binnen 3x, dus dat is errug frustrerend voor me
Genomen vanaf het moment zonder anticonceptie, eh, september 2006 word dan 28 rondes, maar er zijn een paar periodes geweest dat we het op een laag pitje hebben gezet. Na mijn trouwen ga ik dan ook voor onderzoeken heen.
Wij zitten nu in de 5de ronde We hebben in 2006 wel 6 rondes geklust (maar die tellen we niet meer mee) Maar moesten daarna 1,5 jaar stoppen door omstandigheden en augustus 2008 weer begonnen maar 1e ronde werd helaas een mk