Bij zl in ronde 1, 5 en 10 (10 was zl) en voor nummer 2 in ronde 1, helaas weer een mk en nu zijn we net ronde 4 ingegaan.
Ik was gestopt met het tellen van rondes. Wel een regelmatige cyclus, dus na 3 jaar met gemiddeld 13 cyclussen op jaar, dus rond 39. Maar gelukkig nu wel bijna 12 weken zwanger
De eerste na 6jaar weet niet hoeveel ronde het waren zaten wel 9miskramen tussen. Nu bezig voor een 2de en in ronde 10 beland hopelijk is het deze keer raak
eerste keer in ronde 2, helaas niet goed afgelopen: syndroom van down + hartafwijking (bevalling op 14w5d) Nu bezig aan ronde 4..
Negen jaar geleden bij mijn dochter was het met ronde 1 direct raak. Nu wacht ik op het testmoment van ronde 1!
1e rond helaas een ma nu de 2de ronde zwanger geraakt. Ik heb dus super geluk dat het makkelijk lukt.
1ste ronden zwanger helaas mk de ronden er na dus 2e ronde weer zwanger en we duimen dat deze goed gaat
Hallo dames, Ik ben nieuw hier. Ik heb een zoontje van 4 en we gaan voor onze tweede . Dit is de eerste ronde dus Ben benieuwd. Bij me zoontje was het eerste rondje ook gelijk raak.
Ronde 27 eindelijk goed zwanger..... Dus het kan langer duren dan 6 maanden prijs je echt gelukkig als het snel (en in 1x zonder miskramen) lukt 😍
Ergens rond ronde 30 ofzo nu? Echt werkelijk geen idee meer. Ben de tel kwijt haha. Maar ronde 6 is nog niet echt lang nee. Gebeurd vaak genoeg dat het daarna binnen het jaar alsnog lukt