Hier in ronde 5. Je hoort vaak de verhalen van vrouwen die binnen 1 maand zwanger zijn maar dat hoeft helemaal niet hoor meid. ik moet eerlijk zeggen dat ik in maand 4 ook even een dipje had maar je ziet het, helemaal goed gekomen. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!
Bij mijn dochter was ik in de eerste ronde Zwanger. 23 oktober gestopt met de pil, 26 november positieve test. En dat was dag 28 een negatief en dag 30/31 positief. Nu nog ongesteld en op naar ronde 3. 5 maart gestopt met de pil. Ook dat is even balen, in je achterhoofd hoop je toch dst t weer in ronde 1 of eventueel 2 raak was; maar goed daar mag je natuurlijk niet vanuit gaan. En is dus ook niet zo.
Ik ga nu ronde 3 in. Ik heb elke ronde ovutesten gebruikt want mijn cylus is nogal onregelmatig en het die periode ook gezellig gemaakt. Ik mag natuurlijk niet klagen want zo lang zijn we nog niet bezig maar soms heb ik wel eens het gevoel van he hoe kan het nou dat ik niet zwanger ben. We hebben alles goed gedaan (ovutesten/ vitamines/ gezond gewicht etc.) Succes meid, ik hoop dat we allemaal zwanger mogen raken.
Pff ronde 5.. Je hoef je echt nog geen zorgen te maken. Geniet van deze bijzondere tijd. Hier inmiddels 2 jaar bezig. Snel zwanger maar helaas alleen maar ellende.. Dus snel zwanger raken wil in mijn geval niks zeggen..
Dochter 1 kwam onverwachts ondanks anticonceptie. Zoon 1 meteen de eerste ronde. Zoon 2 ook de eerste ronde. ( Helaas overleden) Dochter 2 melde zich ook onverwachts, maar zeer welkom 6 weken na de bevalling van ons overleden zoontje. Ik besef me hoe gezegend ik ben, en ben onwijs dankbaar. Je hoeft je in ieder geval in ronde 5 echt nog geen zorgen te maken Ik hoop dat je gauw zwanger mag zijn!
In augustus ben ik in de eerste ronde zwanger geraakt, maar helaas werd dat een MA met 10 weken. In ronde 5 ben ik weer zwanger geraakt, maar dat werd een miskraam. Daarna ben ik in ronde 6 weer zwanger geraakt, maar ook dat werd helaas een miskraam. Nu zit ik midden in ronde 7. Manlief en ik doen het schijnbaar wel goed, aangezien ik zo snel weer aantel elke keer. Hopelijk dat het snel goed mag gaan! Deze ronde gaan we er gewoon voor, maar wel op een laag pitje. Dus geen ovulatietesten of regelmatig klussen oid.. gewoon wanneer we zin hebben. We zijn bezig met onderzoeken, het chromosomenonderzoek loopt al en mocht ik niet aantellen deze ronde, dan kan ik ook een bloedonderzoek laten doen tijdens mijn menstruatie waarbij ze kijken naar hormonen, suiker, schildklier etc.
Rondes geen flauw benul meer van maar bij mijn zoontje hebben We 4,5 jaar in het ziekenhuis gelopen. voor deze zwangerschap... weer ziekenhuis omdat We gebonden zijn aan een icsi traject maar wonder boven wonder direct de 1e terugplaatsing zwanger! December de icsi opgestart, 8 februari de punctie, 12 februari terugplaatsing en 21 februari positieve test! Ik duim voor je dat je niet al te lang hoeft te wachten op een zwangerschap!
1e zs in ronde 2 2e zs in ronde 2 helaas MA 3e zs in ronde 4 4e zs in ronde 1 We zijn dus heel gelukkig dat het ons gegeven is om snel zwanger te worden.
Ik heb ook niet zo'n positief verhaal... De eerste kwam na de tweede IUI, de tweede na de eerste IUI. Bij de eerste duurde het dus 2,5 jaar, bij de tweede 1 maand. Maar er staat inderdaad een jaar voor geloof ik, dus probeer je niet ál te druk te maken. Dat is heeel moeilijk, i know, ook al ben je "pas" 5 rondes bezig... Succes!!!
Van de 1e was ik 1e ronde zw helaaseen m.a. ,na curretage weer gelijk zwanger . Van de 2e in de 2e ronde. Nu voor de 3e gestopt in feb 2015 met prikpil sindsdien rare cyclus en na 6 mnd zw helaas was dat ook een m.a. Nu maar eens kijken met ovulatietesten .
Hier nu in ronde 10. Vind het nu wel spannnend worden aangezien die grens van een jaar nu echt in de buurt begint te komen.
eerste zwangerschap 2de ronde (tweeling) tweede zwangerschap ongepland ( mk) derde zwangerschap in ronde 16 ( mk 5 weken) en inmiddels zit ik nu in ronde 17 of ronde 1 na mijn miskraam en het ziet er naar uit dat ik zeker een ronde door mag aangezien ik nog geen ei heb gespot. Het word denk ik weer een ei loze cyclus. Ik heb wel een redelijk regelmatige cyclus maar soms zonder eisprong.
Ga nu ronde 12 in.. Vanmiddag intake gesprek bij de gyn voor de MMM. Ben nu vanaf begin augustus vorig jaar van de pil af. Doordat ik nog maar 1 eierstok heb, willen ze me wat meer in de gaten houden, en mocht ik na een half jaar proberen al langs komen. Ondertussen al wel iets langer bezig, maargoed, nog steeds geen jaar iig Wel vanaf het begin een constante cyclus gehad van 24-25 dagen. Tijdje ovu testen gebruikt, en temp bijgehouden, maar zonder succes helaas..
Van mijn eerste kindje was ik de 3e ronde in verwachting. Waarvan ik de eerste 2 maanden niet echt mijn best gedaan had (lees nauwelijks seks gehad). Nu voor een tweede bezig. Sinds begin augustus 2015 van de pil af. Ga nu ronde 7 in. Heb lange onregelmatige cyclussen en ben onlangs de MMM ingestapt. Ik werk wel met ovulatietesten sinds ronde 3 nu. Ik klus in theorie op het goede moment, maar toch geen zwangerschap helaas..
Gemiddeld moet je een half jaar tot een jaar rekenen... Dus zeker nog niet panikeren, al begrijp ik dat elke maand weer een maand teveel is hoor Hier ondertussen ronde 18 bezig zonder succes, dus we zullen zien... Had dit zelf ook nooit verwacht!