Wat vervelend zeg! Komt dat door de curettage denkje? Ik denk ook weleens dat mijn curettage iets heeft beschadigd. Normaal word ik snel zwanger en nu al in ronde 6.
Bij de eerste in ronde 1 zwanger. De tweede in ronde 5. Ik heb veel geluk gehad om 2x snel zwanger te raken.
Je hebt elke keer opnieuw maar 20% kans dat het lukt. Dus het aantal 'rondes' zegt niets. Zo'n 80% is zwanger na 10-12 cycli. 5 cycli is dus nog niet zo lang en geen reden tot zorgen. Ovulatietesten of temperaturen kunnen je wel inzicht geven in je cyclus. En gezond eten helpt natuurlijk ook.
Ronde 10 zwanger geworden. Cyclus was altijd netjes rond de 31 dagen een enkel keer een uitschieter gehad van 37 en keer zelfs 47.. Heb in februari vorig jaar het spiraaltje verwijderd en had januari dit jaar een positieve test in handen.
Bij de eerste in ronde 3 (na 2x ongesteld worden na de stoppen met de pil) Bij de tweede nooit ongesteld geweest na het stoppen met de pil.
1e zw 4e ronde 2e zw 3e ronde...mk .volgende ronde meteen weer zwanger 4e zw 1e ronde ...ma na 10 weken 5e zw 2e ronde na curretage.