De titel zegt t eigenlijk al... In de hoeveelste week van jullie zwangerschap werden jullie misselijk? Ik vraag dit omdat in bij mijn eerste zwangerschap ontiegelijk beroerd ben geweest en ben heel erg bang om dit weer te ervaren. Weet niet meer vanaf welke week dat begon... Ben nu met vlagen misselijk en dat kan zo ineens opzetten, ook ben ik veel duizelig en trillerig... soort futloos gevoel... Ik weet dat elke zwangerschap anders kan zijn maar ben wel erg benieuwd naar jullie ervaringen....
Mijn eerste zwangerschap zo rond de 6e week tot 3 mnd ongeveer. Tweede slechts een beetje en heel kort, een week of 2/3 vanaf week 5/6. Derde eigenlijk helemaal niet...
1e zwangerschap 7 weken 2e zwangerschap 5 weken 3e zwangerschap nog vóór de positieve test. (Had al wel getest, maar was nog negatief)
Hier begon 't bij de 1e week al. Hoop in elk geval dat je deze zwangerschap niet al te misselijk gaat zijn, dat overschaduwd toch een hoop.
Dag van de innesteling was ik erg misselijk. Verder heel af en toe met vlagen maaaaaarrrrr ik moet wel oppassen met tanden poetsen. Daar word ik altijd erg misselijk van. Nog steeds dus
ik geloof dat het bij mij vanaf een week of 6-7 was. Ik had het niet alleen in de ochtend maar echt ook vlagen gedurende de dag. Heb mezelf gedwongen toch gewoon te eten en eigenlijk hielp dat (vreemd genoeg) ook al stond mijn hoofd eigenlijk helemaal niet naar eten dacht ik. Maar een enkele keer heb ik echt een stuk minder gegeten. Met ongeveer 10 weken begon de misselijkheid trouwens weg te trekken. Nu met 36 weken is die weer terug
Vanaf 5 weken en vanaf 6 non stop spugen. Werd langzaam minder rond de 16 weken, maar had ook geen gemiddelde misselijkheid maar HG.
Hoi meiden, (Ik ben nieuw op dit forum, dus vergeef me als ik iets verkeerd doe😉 Ik ben nu 5 weken zwanger en sinds een dag of drie misselijk als ik niet op tijd eet. Ik ben eerder 12 weken zwanger geweest (was helaas een bbz) en die periode helemaal nergens last van gehad behalve moeheid. Terwijl mijn hcg wel elke dag toenam. Is per persoon erg verschillend, wel kreeg ik een tip van een vriendin dat vanillevla heel goed zou helpen tegen misselijkheid. Deze ga ik dus inslaan 😉!
Rond een week of 6 begon hier de misselijkheid. Vanaf week 8 ook met overgeven. Sinds een paar dagen voel ik me beter. Wel is een vlaag van misselijkheid of iets overgeven, maar niet de hele dag hondsberoerd . Hoop dat het zo blijft; fingers crossed
Ik heb best mazzel gehad. Ben vanaf 6 weken misselijk geworden en bij week 10 was het grotendeels weg. Nu alleen als ik niet op tijd eet, maar daar let ik nu wel goed op. Hopelijk is het voor jou ook beter dit keer. Sterkte!
Vanaf week 5 vlaagjes van misselijkheid (stelde niet veel voor, ik was al aan het juichen), vanaf week 6 spugen, spugen, spugen en dat is nu wel minder maar nog niet weg..
Bij mijn zoon bijna niet. Nu sinds 6 weken, de hele dag vlagen misselijkheid. In de auto is een drama. Ik ben vreselijk wagenziek. Herkend iemand dit?
Beide keren met een week of 7. Bij de eerste was ik vooral misselijk, en duurde het tot en met 13 weken. Bij nr 2 was ik minder misselijk, maar moest ik vreemd genoeg vaker overgeven en het duurde tot week 22. Nu met vlagen misselijk, maar nog minder erg als bij 1 en 2. Zit ook nog net niet in week 7.
Alledrie de keren vanaf 6 weken.. Eerste en derde zwangerschap duurde het tot 12-14 weken en de tweede zwangerschap had ik na 7,5 week al nergens meer last van