Hoeveelste week begon jullie misselijkheid?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bloem86, 5 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    De titel zegt t eigenlijk al...

In de hoeveelste week van jullie zwangerschap werden jullie misselijk?

Ik vraag dit omdat in bij mijn eerste zwangerschap ontiegelijk beroerd ben geweest en ben heel erg bang om dit weer te ervaren.
    Weet niet meer vanaf welke week dat begon...

Ben nu met vlagen misselijk en dat kan zo ineens opzetten, ook ben ik veel duizelig en trillerig... soort futloos gevoel...

Ik weet dat elke zwangerschap anders kan zijn maar ben wel erg benieuwd naar jullie ervaringen....

2. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Mijn eerste zwangerschap zo rond de 6e week tot 3 mnd ongeveer. Tweede slechts een beetje en heel kort, een week of 2/3 vanaf week 5/6. Derde eigenlijk helemaal niet...

3. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

1e zwangerschap 7 weken
    2e zwangerschap 5 weken
    3e zwangerschap nog vóór de positieve test. (Had al wel getest, maar was nog negatief)

4. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier begon 't bij de 1e week al.
    Hoop in elk geval dat je deze zwangerschap niet al te misselijk gaat zijn, dat overschaduwd toch een hoop.

5. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Dag van de innesteling was ik erg misselijk. Verder heel af en toe met vlagen maaaaaarrrrr ik moet wel oppassen met tanden poetsen. Daar word ik altijd erg misselijk van. Nog steeds dus ;)

6. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Vanaf week 5 misselijk en vanaf week 6 non-stop overgeven.
    En het duurde lang..

7. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    ik geloof dat het bij mij vanaf een week of 6-7 was. Ik had het niet alleen in de ochtend maar echt ook vlagen gedurende de dag. Heb mezelf gedwongen toch gewoon te eten en eigenlijk hielp dat (vreemd genoeg) ook al stond mijn hoofd eigenlijk helemaal niet naar eten dacht ik.
    Maar een enkele keer heb ik echt een stuk minder gegeten. Met ongeveer 10 weken begon de misselijkheid trouwens weg te trekken.
    Nu met 36 weken is die weer terug ;)

8. Pippamoi

Pippamoi Actief lid

28 jul 2013
    278
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Vanaf 5 weken en vanaf 6 non stop spugen. Werd langzaam minder rond de 16 weken, maar had ook geen gemiddelde misselijkheid maar HG.

9. Sandraakje

Sandraakje Nieuw lid

4 dec 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

(Ik ben nieuw op dit forum, dus vergeef me als ik iets verkeerd doe😉)

Ik ben nu 5 weken zwanger en sinds een dag of drie misselijk als ik niet op tijd eet. Ik ben eerder 12 weken zwanger geweest (was helaas een bbz) en die periode helemaal nergens last van gehad behalve moeheid. Terwijl mijn hcg wel elke dag toenam. Is per persoon erg verschillend, wel kreeg ik een tip van een vriendin dat vanillevla heel goed zou helpen tegen misselijkheid. Deze ga ik dus inslaan 😉!

10. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Rond een week of 6 begon hier de misselijkheid. Vanaf week 8 ook met overgeven. Sinds een paar dagen voel ik me beter. Wel is een vlaag van misselijkheid of iets overgeven, maar niet de hele dag hondsberoerd :). Hoop dat het zo blijft; fingers crossed ;)

11. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb best mazzel gehad. Ben vanaf 6 weken misselijk geworden en bij week 10 was het grotendeels weg. Nu alleen als ik niet op tijd eet, maar daar let ik nu wel goed op.

Hopelijk is het voor jou ook beter dit keer. Sterkte!

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Vanaf week 5 vlaagjes van misselijkheid (stelde niet veel voor, ik was al aan het juichen), vanaf week 6 spugen, spugen, spugen en dat is nu wel minder maar nog niet weg..

13. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    tot zover helemaal niet misselijk geweest :)

14. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Rond een week of 6 misselijk

15. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Bij mijn zoon bijna niet. Nu sinds 6 weken, de hele dag vlagen misselijkheid. In de auto is een drama. Ik ben vreselijk wagenziek. Herkend iemand dit?

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Omdat ik zo misselijk was ging ik testen , vanaf de 3e week dus ;)

17. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik 'wacht' er nog steeds op...

18. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Nu een week of 3/4 af en toe misselijk, meestal na het eten. Maar niet om over te klagen. ;)

Liefs,

19. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Beide keren met een week of 7. Bij de eerste was ik vooral misselijk, en duurde het tot en met 13 weken. Bij nr 2 was ik minder misselijk, maar moest ik vreemd genoeg vaker overgeven en het duurde tot week 22.

Nu met vlagen misselijk, maar nog minder erg als bij 1 en 2. Zit ook nog net niet in week 7.

20. Jaenne

Jaenne Actief lid

14 nov 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alledrie de keren vanaf 6 weken.. Eerste en derde zwangerschap duurde het tot 12-14 weken en de tweede zwangerschap had ik na 7,5 week al nergens meer last van:)

Deel Deze Pagina