Bij de eerste vanaf 5 weken tot aan de bevalling misselijk en spugen bij de tweede vanaf een week of 7 tot 20 weken en na week 32 weer nu vanaf week 8 en hopelijk is het spugen deze keer snel afgelopen
vanaf 9 weken beetje misselijk 11 weken erg misselijk elke dag en vanaf nu moet ik ook daadwerkelijk overgeven Hoop dat het ook weer snel afneemt eerlijk gezegt
Bij mijn eerste zwangerschap begon het al bij 5, 5 week incl overgeven in week 7... Nu heb ik tot nu toe aardig geluk. Af en toe, vooral 's ochtends wat misselijk, maar valt mee te leven
Nr 1: niet misselijk geweest (tot in 3e trimester, maar dat is niet wat je bedoeld) Nr 2: misselijk vanaf week 3, ruim voor test positief werd. Werd toen langzaam steeds erger, week na week, vanaf 9 wkn gedeeltelijk ziektewet, vanaf 18 wkn volledig. Geduurd tot bevalling. Nr 3: misselijk vanaf week 4 ongeveer tot ochtend van miskraam. Nr 4: misselijk vanaf week 5, maar wel meteen heel heftig (HG) met veel spugen en afvallen. Geduurd tot bevalling. Sterkte meid, hoop dat je ellende bespaard blijft!
Bedankt voor jullie reacties meiden! Zoveel verschil! Met zeer heftige ertussen lees ik wel, echt lijkt me vreselijk. Begint hier al wel te komen die misselijkheid.... Buhhh! Maar ben vooral erg moe en niet vooruit te branden, kan zo de hele dag wel op de bank liggen en m'n huishouden behoorlijk aan t versloeberen. Maar dat haal ik wel weer in als de nesteldrang komt opzetten
Ik werd met 8 weken misselijk, en ging ook daarbij meteen overgeven.. Helaas was dit dag en nacht het heeft aangehouden tot zo'n 15 weken...
Mijn misselijk kwam voorzichtig te komen in week 6, week 7 en 8 was ik de hele dag door heel erg misselijk, maar met veel slapen lukte het nog wel. Met 9 weken begon ik ook de hele dag door over te geven. Nu verschilt het per dag. De ene keer ben ik maar een beetje misselijk, en hoef ik alleen in de ochtend een paar keer over te geven, en de volgende dag ben ik de hele dag heen en weer aan het rennen naar de badkamer. Ik ga er van uit dat dit met 16 weken wel minder wordt, maar dat hoopte ik ook al met 12 weken En anders ben ik half juni uitgerekend, en dan zou het zeker af moeten nemen!
In week 6 begon de misselijkheid. Misselijk van wél en van niét eten Ik hoefde gelukkig niet over te geven. Rond week 11 begon het af te nemen.
Vanaf 5.5 en dan is het de ene dag zo dat ik ook echt moet spugen en de andere dag kan ik me best redelijk voelen. Het is nog altijd niet over hier..
Herkenbaar. Daardoor wist ik steeds dat ik zwanger was. Normaal nergens last van en als ik zwanger was, dan was ik hondsberoerd in de auto. Als ik zelf reed, was het wel iets minder dan wanneer ik bijrijder was. Nu weer last van, dus ben benieuwd. Bij de 1e hondsberoerd (24/7) geweest van week 3,5 - 20 en bij de 2e nog veel en veel beroerder (ook weer 24/7) van week 3,5 - 18.
Bij m'n eerste vanaf 7 weken heel erg, tot ongeveer 14 weken. Moest echt zo'n 15 keer per dag spugen... met medicijnen! Ben nu net 4,5 week zwanger, hoop zo dat het me dit keer bespaard blijft, maar ben bang van niet. Heb nu misselijke vlagen in de auto, verder nog niet...
Gemiddeld begint het dus vanaf week 6 zo te lezen. Het is mijn eerste en nu nog nergens last van, hopelijk blijft het zo
Hier vanaf 6 weken misselijk, vanaf 8 weken regelmatig ook spugen. En enkel en alleen op publieke plaatsen of in de auto Héél handig! Thuis voel ik me niet misselijk.
Bij mij begon het ook rond de 6 weken. Zo aangehouden tot 14/15 weken. Hele dag door misselijk. Blij dat ik er vanaf ben..
Ik zit nu in week 15 en ben in totaal maar ong. een week misselijk geweest en maar 3 keer echt moeten overgeven Ben intussen bijna 6 kilo afgevallen... Maar alles gaat super goed
Eigenlijk vrijwel meteen... denk week 3 al... en tot week 12... Nu al ruim een week misselijkheid-vrij!