Hey dames, Ik weet sinds een week dat ik zwanger ben. In die week zijn m'n borsten echt al flink gegroeid. Heb een bh aan die een cupmaat groter is dan normaal. Bij m'n vorige zwangerschap had ik op het einde nog niet eens zo'n grote boesem. Vraag me echt af hoe ik dit nog een week of 4 kan verbloemen, want wil nu nog niet meteen de hele wereld laten weten dat ik zwanger ben. Iemand tips?? Yegga
Hihi bekend probleem. Een week nadat ik wist dat ik zwanger was al een cupmaat gegroeid. Gaat nu gelukkig wat rustiger, en het voordeel van dit weer is meerdere lagen kleding en slobbertruien kunnen dragen. Dat helpt bij mij vooralsnog nog om het te verbloemen
Daar heb je gelijk ik. En ik heb van mezelf al grote borsten. Daar heb ik anders geen problemen mee. Maar vind het zo jammer als dat nu ervoor zorgt dat mensen al weten dat ik zwanger ben voordat ik het heb verteld. Net maar een minimizer bh gekocht. Misschien helpt dat even.
Als man zijnde maak je je natuurlijk nooit druk om dit soort zaken ( of misschien ook wel ) maar ik merk niets bij mijn vrouw. In ieder geval geen noemenswaardige verandering. Kan het ermee te maken hebben dat ze een tenger postuur heeft en niet al te lang is ? Volgens mijn vrouw is het wel groter maar ik heb niet zo een metend oog.
Zeker als je van jezelf al redelijk grote borsten hebt, dan denk ik niet dat het anderen heel snel opvalt hoor. Ik zie het zelf en vl ziet het (maar die ziet me ook naakt), maar ik kan me niet voorstellen dat anderen het ook zien, of er lang genoeg naar kijken dat het opvalt.
Ik had van mezelf 80d en zit nu op 85F Bij mij ook voornamelijk in de eerste paar weken gebeurt. Probeer je beugelbhs te laten liggen en draag van die ah-bra's (google) die zitten echt perfect voor me en omdat de boobies een beetje plat gedrukt worden lijken ze niet zo groot.
Ik vind het wel mooi,, alleen pas nu al mijn bh niet meer dat is wel vervelend. Nu nog mooi slank, en dan van die grote borsten. Mijn zusje zei al hoe kan het toch dat je borsten zo groot lijken. Want die van haar waren altijd veel groter en nu is het anders om
Hier ook in week 5 al van grote D/kleine E naar een grote E, inmiddels zijn de bh's in cup E ook al vrij klein en zit cup 80F beter. Ik ben van mezelf klein en tenger, vond voor ik zwanger werd mijn grote borsten al behoorlijk in het oog springend, nu zijn ze nog groter. Bikini heeft laatst letterlijk in mijn nekvel gesneden door het gewicht. Maar ik probeer ze al jaren kleiner te laten lijken dmv veel zwart, niet te strak maar ook niet te los want dan lijkt het heel massaal, en verder vestjes, wikkeltruitjes en andere kleding die je borstgrootte als het ware "breekt"
Hier ook al gelijk in de eerste paar weken. Ze waren net wat kleiner geworden, door afvallen, hahahaha! Ik vind ze op zich wel mooi (VL helemaal), mooi vol, maar ze zijn zo enorm groot dat ik vrees voor het vinden van een betaalbare bh.... zit nu op 85F/G.. Liefs,
Ja herkenbaar. Bij de eerste zwangerschap groeiede ze ook pas later, nu begon het met 7 weken al. Zit nu weer een cupmaat groter al... Of ik er nu heel blij mee ben....Maar het is niet anders haha!
Herkenbaar hier ook. Pas bijna geen BH meer aan, borsten puilen er aan alle kanten uit.. ze zijn erg gevoelig ook. Enig idee hoelang dit groeien doorgaat? Is het alleen van de eerste weken? Ik wil graag een paar mooie goed passende lingerie setjes kopen (eventueel al voedingsbh's, hebpaar hele mooie gezien) maar zou het zonde vinden als ik over twee maanden weer iets nieuws in huis moet halen want goedkoop zijn die mooie merken niet.
Ik herken mij wel in het verhaal van TS. Ik had met mijn 1e zwangerschap ook niet van die mega memmen. Maar al bij het begin van mijn 2e zwangerschap groeiden ze enorm. Ze zijn zeker met 1 cupmaat gegroeid. Mijn man is er wel erg blij om hihi. Nu groeien ze niet meer dus volgens mij is de groei alleen in het begin. Volgens mij valt het niet echt gauw op dat je boobies groter zijn. Ja ikzelf zie het erg goed, maar mijn collegas niet hoor. Geniet er maar van
Dat heb ik ook! Ik ben nog geen eens 2 weken zwanger en mn beha's lijken nu al te klein. Ik ben normaal al erg goed bedeeld (70E) en ik ben inderdaad ook bang dat ze verraden wat er aan de hand is Ik draag vaak jurkjes die bij je heupen strak zitten en bovenaan juist los. Dan valt het niet op. Vestje er overheen en inderdaad in zwart voel ik me altijd wel prettig. Succes
Die van mij zijn erg gevoelig en voelen wel zwaarder aan echter is er in het zicht tot nu toe weinig veranderd.. mag wat mij betreft best want met een kleine B ben ik niet erg gul bedeeld
Bij mij is het nu wat rustiger geworden. Zijn niet meer gegroeid en doen gelukkig ook niet meer pijn. Merk wel dat ik snel aankom. Vorige zwangerschap viel het wel mee. Wat een verschil toch he, elke zwangerschap is echt anders. Dat blijkt wel weer. Maar gelukkig mag ik nog steeds niet klagen, want heb nagenoeg geen kwaaltjes (even afkloppen).
haha er zijn dus wel meer die enorm snel zijn gegroeid! ik ben van D nu al naar E gegaan. Zere borsten zijn bijna helemaal weg en verder voel ik maar weinig (maakt me ook wel onzeker). Maar het zal vast wel goed zitten. Ben benieuwd hoe ver dit blijft doorgroeien!
Euh...ik hoop niet dat ik nu slecht nieuws breng, maar de mijne groeien nog steeds, ben inmiddels 20wk...., niet meer zo snel als in het eerste trimester, maar toch Zit nu op 80F, voor zwangerschap had ik 75DD, ging al met 5wk naar 75E en nu dus 80F. Met lang blond haar en 1.65 lang voel ik me soms net zo'n bimbo haha. Gevoeligheid is wel wat minder, pijn doen ze niet meer. In het begin echt twee balonnen die bij lopen/rennen/stoten flinke steken gaven, heb er toen soms echt met warme kompressen op gelegen 's avonds om de spanning wat te verminderen. Lichtpuntje voor alle onvrijwillige grote-borsten-dames: mijn beste vriendin slonk 2 cupmaten na haar eerste bevalling, ze gaf weliswaar flesvoeding, maar ging desondanks van cup C naar cup A. Er is nog hoop
Dag dames, Groeiden jullie boobies ook al vóór jullie NOD? Of pas daarna? Ik zit vandaag op dag 28, maar wordt meestal met dag 33 ongesteld. Nog even afwachten dus of ik zwanger ben! Maar nu heb ik sinds eergister echt ontzettend gevoelige borsten, vooral aan de zijkant! Lijkt gewoon spanning op te staan en ze zijn ook gegroeid. Dat viel manlief ook meteen op, hihi...voelen ook wat voller en harder aan. Ik vind het ook niet erg als ze wat zouden groeien (heb kleine B) maar ik vroeg me af of het al zo vroeg in een evt. zwangerschap zou kunnen. Of kan dit ook gebeuren als je ongesteld moet worden? Ik herken het wel van m'n eerdere zwangerschappen, maar toch twijfel ik nu weer......
Oh zo herkenbaar! Ik was met 6 weken ook al een cupmaat gegroeid van 75D naar 75E en helaas hield het daar niet bij op, maar kwam er nog een cupmaatje bij. Ik vond het vreselijk. Snel opzoek gegaan naar een comfortabel zittende meegroeibh zonder padding, beugels etc. Was een verademing moet ik zeggen. Nu voelen ze iets minder gigantisch aan als een paar weken geleden en ze ogen ook weer wat kleiner (maar of dat echt zo is of dat dat optisch bedrog is door m'n groeiende buik weet ik niet ). Hoop dat ze na de bevalling en bv-periode nog verder slinken.