buik vraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Winter, 16 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winter

Winter Actief lid

5 dec 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    Hey,

Ik heb een vraagje:
    Ik ben nu iets meer dan 15 weken en ik voel mijn buikje al behoorlijk spannen. Nu zegt iedereen tegen me dat ze het al een beetje zien.
    Maar ik zeg dan doodleuk dat dat eigenlijk nog mijn vetkwabje is. :oops:
    Voor ik zwanger was had ik een beetje een buikje, ik ben eigenlijk redelijk mager maar mijn buik is nooit echt plat geweest. Maar mijn vriendin zegt dat mijn zwangerschapsbuik steviger wordt en dus het kwabje ook meer gaat bollen. Het kwabje voelt wel nu harder aan dan voorheen.
    Maar ik denk dat je het rond 15 weken nog niet echt kan zien.
    Iemand een idee?

Liefs Winter

2. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    denk ook erg vroeg, maar opgezetten darmen zou wel kunnen. Had ik ook je baarmoeder drukt nu ook alles opzij om een plaatsje te maken voor je kleintje.

succes!

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    bij de 1 zie je het wat eerder als bij de ander,maar als iedereen zegt dat ze het al kunnen zien,moet je gewoon lekker pronken.Wat kan jou het nou schelen als het een kwabje is,zolang hun denken dat het je buikje is,ze lekker in die waan laten en gewoon lekker showen dat buikje!enne bij mij,en nog veel meer meiden hier,zag je het al echt wel met 15 weken hoor!dus het kan wel!

4. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Haha kreeg gisteren te horen door 2 mensen dat ze het wel kunnen zien. ( vind zelf absoluut van niet)
    Ik riep inderdaad net zo hard dat dit mijn eigen rol is...
    Maar ook al zijn het darmen je buik kan dikker zijn dan anders. Het komt hoe je het ook wend of keert toch van een zwangerschap...zekers met 15 weken mag je best pronken. succes.
    LIEK

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Het zou zo maar kunnen hoor. Bij de een groeit het idd wat sneller dan bij de ander. Niet zo onzeker doen hoor, lekker van genieten :D

6. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    whahah zal ik je eens eerlijk vertellen.... 8-[
    ik hebnog steeds het gevoel dat mijn buik een enorme vetkwab is :-$

7. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Haha die nachtvlinder :)

8. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
  9. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Het wisselt per persoon hoe snel je buik groeit. Mijn buik groeide (en groeit) erg hard en met 15 weken had ik al een flinke buik, ze dachten zelfs meerdere malen dat het er twee zouden zijn.
    De verloskundige vertelde me dat dit verder heel normaal is. Dus geniet lekker van je buikje....... liever dit dan dat niemand iets ziet toch?

10. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    het kan wel hoor dat jehet al bij 15 weken ziet. bij mij was met 13 weken ook echt al wel een buikje te zien. ben ook slank en het was toch echt mijn vetkwabje niet meer.

11. gipsy68

gipsy68 Lid

9 feb 2007
    40
    0
    0
    vlissingen
    buikje?
    hmm bij mij zagen mensen met 6 weken al dat ik zwanger was :confused:
    nu is het geen buikje meer maar een hele grote bowlingbal! en zo voelt het af en toe ook ;)
    groetjes en pronk er maar lekker mee hoor

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik heb nu ook al een flink buikje hoor en heb en heel normaal postuur :(
    snapte er ook niets van maar blijkbaar ben ik niet de enige :D

13. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    geniet er maar van meid, hartstikke leuk toch dat mensen het al kunnen zien!

14. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Ook hier bij mij al een buikje te zien hoor!

twee weken geleden maakte ik me nog erge zorgen over het feit je nog niks zag. Toen kwam het 'vetkwabje' ineens en hups...in een week tijd zat ie er hoor, de bolling!

Geniet er maar lekker van!

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hier groeit mn buik flink hoor.
    Kan op dit moment bijna geen broeken meer aan en truitjes worden ook echt te straks. Ik ben nooit echt slank geweest, maatje 42/44.
    Maar moet wel zeggen dat er een flinke vetlaag op mn buik is verschenen en mensen zien het echt al. Nou ik ben er alleen maar trots op. Heb me nog nooit zo goed gevoeld en ben nog nooit zo blij geweest met mn buik.
    Meis zo er trots op zijn hoor.

16. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik ben vrij stevig en dus zie het niet echt, maar merk wel dat je broeken wat minder fijn zitten. bij zijn het nog de darmen

Deel Deze Pagina