nee dat kunnen ze dan alleen zien met een beetje geluk. is het een uitwendige echo? horen kunnen ze pas met 10 a 12 weken. in het ziekenhuis zeiden ze tegen mij dat ze dat niet meer doen, zien is genoeg. je krijgt op 12 weken warschijnlijk ook geene cho meer. pas weer op 20
Ik weet niet wat voor een echo ik krijg. Ik heb er wel ontzettend veel zin in. Maar op de echo is dan te zien dat het hartje klopt?
dat denk ik wel, bij mij was het inwendig in het ziekenhuis en daar zagen ze het wel op. uitwendig is minder duidelijk, zorg wel dat je een volle blaas hebt.
Oh, dan krijg ik een uitwendige. Ik moet nl met een volle blaas komen. Wanneer doen ze dan een inwendige echo?
bijna geen verloskundige doet een inwendige. Ik kreeg een inwendige in het ziekenhuis op medische indicatie, omdat ik bloedverlies had. normaal krijg je bij je VK alleen een uitwendige. oik ga dinsdag naar de VK ook voor een uitwendige
Kunnen ze zeker wel horen met 7 weken. Ik had met 7w3d een inwendige echo en ze lieten me duidelijk het hartje horen. Kreeg zelfs een grafiekje mee bij de foto. En ook doen verloskundigen soms wel inwendig. Het ligt er maar net aan welke apparatuur ze tot hun beschikking hebben. Tot 12 weken zie je het inwendig beter, daarna heb je uitwendig een beter plaatje. Daarom hebben de meeste -als ze al echo-apparatuur hebben- alleen een uitwendige. Maar die apparaten hebben ook weleens beide mogelijkheden. En dan kiezen ze, voor de 12 weken, dus voor de inwendige.
Hoi, ik heb straks met 6 weken een inwendig echo, moet ik dan ook een volle blaas hebben of is dit alleen voor uitwendige echo's?