Licht roze/bruinig afscheiding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Liekje22, 24 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Hallo

Ik had vandaag ineens wat last van rosige afscheiding, wat vermengt was met slijm. Ik ben daar erg van geschrokken. Het was niet veel, eigenlijk viel het me op bij het afvegen maar zeker niet veel. Later dat ik weer naar de wc ging was het al bruinig, en net was het weg. Ik heb het nu niet meer. Wat zou het geweest kunnen zijn?

Ik heb er trouwens geen buikpijn bijgehad. Alleen heb ik wat last van mijn lies en heup denk ik, t lijkt wel door te trekken naar mijn been.

Groetjes Liekje22

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi lieke,

Dit bloedverlies is vaak afkomstig van je baarmoeder mond dit komt doordat er soms een haarvatje kan knappen door de groei en de zeer goede doorbloeding van de baarmoeder. Geen zorgen.

Imke

3. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Bedankt voor je antwoord. Ik had me aangemeld bij de vk in de buurt en die zei ook dat t nix ernstigs is. Daarnaast had ik t alleen maandag en dinsdag ochtend een beetje. Nugelukkig nergens meer last van en kan ik genieten (ondanks te kwaaltjes) van mijn zwangerschap!

Groetjes Lieke

Deel Deze Pagina