Hoi meiden ik heb net een test gedaan met middag urine Nu was die helemaal wit toen ik keek paar min later keer ik weer en zag dit Is deze vals positief ?
Maar ik ben gewoon ongesteld geweest En slik de pil deze zaterdag de Laaste Teste eigenlijk om zekerheid te krijgen net buikgriep gehad ma blijf misselijk
Dat er 1 vals positief aan zou geven kan ik nog wel inkomen maar op allebei staat er een streepje, lijkt me niet dat dat toevallig is. Ben je de pil Miss vergeten oid... T lijkt me als je een zwangerschapstest doet voor de zekerheid er ook een kans is dat je zwanger ben. Hoe ik het zo bekijk ben je gewoon zwanger.
Haha sorry! Was in de veronderstelling dat het 2 verschillende waren, alsnog vind ik het wel een duidelijke streep. Ben benieuwd wat hij doet met water erbij! Laat je een foto zien?
Nou ik zeg positief. Toevallig nog een testje liggen? Meestal zijn ze per 2 verpakt zal er nog 1 doen en als daar ook een streepje komt dan zeg ik: gefeliciteerd
Nee sorry ik vindt het een gekke test....de streep loopt ook in een bochtje, ik zou nog een test doen
Negatief... Bovenaan loopt je streep niet recht..... Maar dat is mijn mening ik kan ook foutzitten. Je hebt toch nog een test of niet?