Hoi allemaal, Eerste 2 zwangerschappen duurde het een hele tijd voordat je iets zag en heb ik nooit een grote buik gehad. Bij deze zwangerschap gaat het allemaal sneller. Hoor van de een dat ik zo'n bescheiden buikje heb en de andere vindt hem groot. Zelf vind ik het groot. Maar ben benieuwd hoever jullie denken dat ik ben en of die dan dus groot of klein is. Groetjes Suzanne
Mijn buikje is ook ongeveer zo en ik ben 6 weken nu. Ik ben net als jij ook vrij slank waardoor het echt giga opvalt.
Dit is altijd zo moeilijk te schatten, joh. Ik ben nu 21 weken zwanger en heb exact zo'n buikje als jij. (Ik ben heel lang en slank.) Dus ja. Ik weet het niet, daar komt het op neer. Maar ik zou me niets aantrekken van wat mensen zeggen, hoor. Lekker van dat wondertje in je buik genieten!
Staand vind ik het sowieso echt heel lastig te beoordelen. Als je ligt kan ik wel proberen er een gokje naar te wagen
Op basis van het feit dat er al meerdere mensen iets over je buik hebben gezegd denk ik dat je al wat verder bent, maar het is heel normaal om zo'n buikje in het begin te hebben.
Ik ben precies 20 weken vandaag. Maar jullie schatten het dus minder ver in. Probeer mij niet teveel van het je buik is groot/klein aan te trekken, maar merk dat het toch wel wat met mij doet. Bedankt voor jullie reacties!
Dan snap ik niet waarom je dan hier een foto met deze vraag plaatst Een grootte vd buik zegt niks en ik denk eerder dat men hier jou nu korter zwanger schatte omdat je zei dat het groeien deze keer veel sneller ging.
Waarom dan en wat dan? Ik nam het nooit serieus, mensen zeggen maar wat om een praatje te maken. Ik heb bij de derde binnen 10 min van 2 verschillende personen de opmerkingen gehad: ‘Jeetje, wat een bescheiden buikje, je zou echt niet zeggen dat je al zover bent!’ , En ‘Zo, de dagen af tellen tot je verlof zeker?’ Ik was toen 26 weken..
Ik denk omdat ik het dan wil weten van mensen die ook zwanger zijn. Ben gewoon onzeker merk ik, terwijl ik dat ook nergens op vind slaan. Zwangerschap is onverwacht en sta er anders in dan de andere twee zwangerschappen merk ik. Stond toen steviger in mijn schoenen. Misschien wel daarom inderdaad, maar het gaat sneller deze keer.
Zoals je hebt kunnen lezen ben ik 21 weken zwanger en is mijn buik even groot als die van jou. Zolang onze baby's goed groeien, is er niets aan de hand!