Hoever ga jij voor een positieve test?

Discussion in 'Zwanger worden' started by MoniqueA, Nov 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EenwensEendroom

EenwensEendroom Bekend lid

May 22, 2013
    607
    567
    93
    Female
    ,,,
    Tiel
    Ik doe het volgende:

-Foliumzuur slikken
    -Afvallen
    -extra vitamines slikken (mama totaal)
    -Uitgangsechos
    -Follikelmetings
    -Clomid slikken
    -Ovitrelle spuiten
    -Het gezellig maken uiteraard
    -Blijven liggen na de ''daad''
    -soms preseed

Roken doe ik sowieso al niet, en drinken echt met mate en in de tijden dat ik geen clomid slik of ovitrelle spuit

En alles wat er verder nodig is!

Menig traan is al gelaten, menig onderzoek gehad..Na 3 jaar was het raak maar heeft het me weer verlaten..Inmiddels duurt het al 4 jaar Maar we moeten door gaan..

2. EenwensEendroom

EenwensEendroom Bekend lid

May 22, 2013
    607
    567
    93
    Female
    ,,,
    Tiel
    Er wordt aangeraden 3 maanden van tevoren al te beginnen met foliumzuur ... waarom zou je dan nog wachten? ;)

3. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Waarom 3 x per dag zoveel pillen? Als je gezond wil leven dan zou ik mij houden aan de dosis die op de verpakking staat.

Zelf gebruik ik biologische multivitamine met foliumzuur. En daarnaast vitamine D. Verder leef ik gezond.

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Vind ook dat je wat ver gaat ts..
    Een hele winkel tabletten en zelfs man moet er aan geloven.. hahah

Jullie zijn nog niet eens bezig... Zo lukt het nooit om gewoon lekker te sexe en de 14dagen wachtbankje door te komen...

5. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

Sep 28, 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ga ook ver maar heeft duidelijk geen effect

- pre seed
    - puur mama met foliumzuur
    - selenium + zink
    - vit C
    - granaatappelsap
    - temperaturen
    - blijven liggen na daad
    - ovutesten clearblue en action

mijn man slinkt ook selenium + zink + folium zuur en vit C
    drinkt geen koffie meer

6. Lief87

Lief87 Actief lid

Nov 19, 2014
    317
    119
    43
    Female
    Wow dan gaan jullie best ver ;) Ik zelf ben deze week begonnen met foliumzuur en ben gestopt met roken. Ik drink gewoon mn kopje koffie overdag en ook mn glaasje wijn in het weekend. Misschien is het voor mij wel anders omdat we met kerst pas echt gaan beginnen het te proberen.

7. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Op mijn verpakkingen (jaja, ik heb hier 2 verschillende staan haha) staat dat er wordt aangeraden om 4 weken voor de bevruchting te beginnen met slikken, tot 8 weken erna :) dus dat komt goed. En volgende week maandag is het al de 1e december.

8. Lief87

Lief87 Actief lid

Nov 19, 2014
    317
    119
    43
    Female
    Klopt Marieke502 heb ook veel gelezen en inderdaad 4 weken van te voren tot 8 weken er na. Dit zou voor mij aankomende donderdag zijn maar gisteren maar begonnen. Dacht mooi begin van de week :).

9. didi79

didi79 Bekend lid

Nov 10, 2014
    552
    312
    63
    Female
    West Brabant
    Hallo dames,
    Ik ben 6 weken voor het echte werk begonnen met foliumzuur tabletten.
    Na 2 maanden overgestapt op multi zwanger worden van Etos, foliumzuur met extra vitamines.
    Verder probeer ik gezond te leven, met regelmatig sporten en genoeg groente en fruit eten. Ik rook al 14 jaar niet meer en drink nauwelijks alcohol (hooguit 5 glazen op jaar basis)! Ik heb nog wel overgewicht, en probeer ook langzaam af te vallen.
    En regelmatig klussen met mijn man natuurlijk, 2 a 3 keer per week.
    Blijven liggen na de sex, helpt dat? Of is dat niet aangetoond?
    Wij hebben afgesproken om altijd samen te testen, als er aanleiding is.:p
    Na stop met nuvaring duurde het 4 maanden voordat ik weer ongesteld werd (6 november) en we hebben 4x getest in die periode, vooral in begin i.v.m. symptomen, maar achteraf zal dit wel ontpillen geweest zijn! :(
    We hebben na deze eerste menstruatie ook ovulatie testen van cb gedaan, gestart op dag 10 van cyclus, en gister verscheen er een smiley. Dus dat betekend wat extra klussen deze week. Heb nog 9 ot over, dus die zijn voor een volgende ronde! Weet niet of ik dat blijf doen, maar wilde het gewoon geprobeerd hebben!
    Succes met klussen!!!

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

11. Tacita

Tacita Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    1,365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier niet verder dan ver, we zijn net begonnen ;) Ik was al een tijdje bezig met afvallen en heb al een aardig deel van mijn overgewicht weten weg te werken :D Dat betekent dus ook dat ik al een tijdje best heel gezond leef en eet. Bij uitkomst bleek nu een maand voor eerste ronde begonnen met zwanger vitaal tabletten, dus gelukkig op tijd met foliumzuur gestart. Verder alle (voorgeschreven en vrij verkrijgbare zoals pijnstillers) medicijnen e.d. gestopt, ik drink geen alcohol meer en alhoewel ik niet meer rookte, ook daar niet meer in gaan zitten. Cafeïne ben ik wat gaan minderen, maar bewust niet helemaal gestopt (blijft toch lekker, zeker zolang ik nog geen positieve test in handen heb) en dan nog, liever een lekker bakkie dan een stuiterdrankje :p En verder.... goed oefenen, meer kunnen we niet doen haha.

12. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Ovulatietesten gebruikt (Onregelmatige cyclus, late eisprong), foliumzuur, blijven fitnessen, een maansteen rond mijn nek gedragen
    Vanaf einde 2de ronde granaatappelsap, tarwekiemolie, conceive plus
    In 3de ronde zwanger, weet natuurlijk niet of dat door de hulpmiddeltjes kwam, maar een volgende keer doe ik het toch weer zo!

13. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Gezond leven, dus bewegen, niet roken en alcohol drinken, gezond eten.
    Verder slikte ik foliumzuur, vit D, vit B, en calcium.
    En ik gebruikte ovulatietesten om sex te timen en te weten wanneer ik ongeveer kon testen.

14. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hello!

- Gestopt met alcohol (viel altijd wel mee)
    - Begonnen aan yoga voor de rust tussen de oren
    - Slik de mama tabletten van davitamon al vanaf stoppen met de pil
    - Pas begonnen met gehele cyclus tarwekiemolie
    - Ik drink dagelijks granaatappelsap van Pom
    - Gemeenschap om de dag
    - Ik ga niet meer in bad of zwemmen rond vruchtbare tijd, wie weet spoelen de zwemmers weg ;
    - Manlief aan de extra vitaminen
    - Manlief mag van mij niet in bad of te heet douchen
    - Ik houd mn temperatuur en ovulatietesten en andere vruchtbare tekenen bij in een app
    - Extra langs de gyn geweest en al afspraak bij de fertiliteitsafdeling

Verder blijf ik gewoon lekker lang liggen na de sex en leef verder gezond :)

Ik hoor mensen zeggen wees er niet teveel mee bezig maar il vind het juist prettig zo lijkt het toch dat je soort van controle hebt en inzicht in je kippenren hihihi

Baat het niet schaadt het niet, toch? Succes iedereen!!
    Liefs

15. Tacita

Tacita Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    1,365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Iedereen moet doen waar zij zich het beste bij voelt toch? :)

16. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Nou idd! En zo is het maar net. Ervaringen van anderen zijn ook erg handig om te weten maar we zijn natuurlijk allemaal anders en de natuur moet echt zn werk doen. Ik zat laatst naar dr phil te kijken en gezien dat zn crackh... gewoon 2x zwanger werd! En door bleef gebruiken.. bizar toch!!!!! En wij maar gezond doen :/

17. Pin

Pin Lid

Mar 4, 2012
    71
    0
    6
    Gelderland
    Ha meiden,
    Ik slik foliumzuur en Etos zwanger worden capsules. Verder alvast op mn eten letten zoals ik dat ook doe tijdens zwangerschap (geen filet americain, rood vlees, etc)

Onze dochter is de derde cyclus verwekt, dat was de cyclus waarbij ik begonnen was met Etos zwanger worden én ook de cyclus waarbij ik mn pleziertje had
    nadat mn hubbie m had gehad, if you know what I mean ;)

Dus deze keer is ons motto: 'never change a winning team!'

18. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

Aug 20, 2013
    1,364
    31
    48
    Hier haast 16 maanden bezig, vanaf het moment dat we stopte met de pil aan de foliumzuur gegaan en aan de multivitamine.

Verder ondertussen al een heel traject gehad met:
    Ovulatietesten
    Samen klussen
    Bloedtesten
    Duphaston
    Uitgangsecho's
    Follikelmeting
    Clomid
    Puregon
    Pregnyl
    HSG onderzoek
    Zaad onderzoek
    En eerste inseminatie achter de rug.

We gaan ervoor zullen we maar zeggen;)
    Waar het stopt, tsja geen idee en zover zijn wij nog niet!!
    Positief blijven!

19. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

Sep 11, 2008
    800
    0
    0
    hahahaha pin, i know what you mean :) wat ik voorheen niet wist is dat dit idd kan helpen en idd never change a winning team......

20. didi79

didi79 Bekend lid

Nov 10, 2014
    552
    312
    63
    Female
    West Brabant

Pin, ik begrijp wat je bedoeld. Wist ook niet dat dit invloed had, maar volgens diverse pagina's kan het zeker helpen! Ook 10 minuten blijven liggen kan helpen, maar niet aangetoond is dat je met je benen omhoog moet blijven liggen, ooit eens gelezen dat Madonna dat deed toen ze zwanger wilde raken. :D
    Ik denk dat wij ons "dieet" nog eens onder de loep moeten nemen, soms wat eentonig i.v.m. beider smaken. En meer verse producten dan snel klaar gerechten.
    Ik wil naast folium multi vitaminen ook nog met visolie beginnen, lust namelijk geen vis, maar dan misschien op die manier de goede stoffen ervan binnenkrijgen!

Share This Page