Ik gebruik: -etos zwanger worden capsules (1 capsule ipv 2. Binnenkort over naar 2 en dan schrap ik b-complex en foliumzuur) -foliumzuur -vitamine b-complex -vitamine d (recept internist) -tarwekiemolie -teunisbloemolie -clomid (dag 3/7) -temperaturen -ovulatietesten Deels is op advies van de gynaecoloog en deel van mezelf
Nu: Niet roken Niet drinken Foliumzuur slikken Multimedia vitamine slikken Temperaturen Slijm beoordelen De daad Blijven liggen na de daad Bepaalde standjes om het zaad dieper te laten komen Gezond eten En ik heb ook tarwe kiem olie geslikt. Maar daar hoor ik diverse verhalen over dus daar ben ik mee gestopt.
Ik deed zoveel niet, heel strikt. Tarwekiemolie, mama multivit met visolie, niet roken & drinken (deed ik zoiezo al niet) gezond en biologisch eten. Ik zit nu in zo een terug val periode, dat het me even niet meer uit maakt. Misschien puur zelf bescherming tegen weer een teleurstelling. Als je al zo lang bezig bent heb je pieken & dalen, nu even een dal. Ook omdat we binnen een paar maanden een ander traject in gaan. Vitaminen slik ik wel netjes & gebruik nu deze maand wel weer ovu testen. Blijven liggen na de daad, & gerandjefietst. (Baad het niet schaad het niet)