hoever loopt je schaambot door?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joseetje26, 5 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo allemaal.

ik heb ff een gekke vraag.

toen ik nog niet zwanger was heb ik het gewoon nooit goed gevoeld maar nu ik zwanger ben probeer ik de hele tijd te voelen of ik al iets voel boven mijn schaambot.. maar ik voel alleen een hele kleine ehmm ja alsof er iets zachts heel dun met een boogje loopt... goh hoe moet ik dat nou uitleggen....... ik kan niet goed voelen waar mijn schaambot ophoud.. als ik mijn hand erop houd dan heeft het heel licht de vorm van mijn handpalm... normaal gesproken begon mijn buik ook niet meteen boven m,n muts maar die begint nu meteen vanaf het einde van m,n schaamhaargrens zo omhoog.. ... vanaf wanneer kun je nou iets voelen en wat zou je dan moeten voelen?

xxxx jose

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Je schaambot loopt idd zo tot het einde van de haargrens. Dat kan je toch voelen? Gewoon hard duwen, dan voel je hard bot dat op gegeven moment ophoudt. Iets daarboven voelde ik daar in het begin een harde rand van de baarmoeder. Nu voel ik die wat minder.

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hahaha ik voel het echt niet? als ik hard duw voelt alles gewoon hard?

gr Jose

4. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Ga eens plat op je rug liggen, vlak boven je schaamhaar moet je, je schaambot voelen, geloof me...je hebt em ook;)

5. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    klopt,als je plat op je rug ligt voel je het het beste
    als je staat niet ;)

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    maar wanneer ga je dan iets van die zwangerschap voelen?

x jose

7. zogelukkig

Ik heb eigenlijk vanaf het begin last gehad van steekjes, krampjes e.d. Werd na twee maanden wel minder, maar heb soms nog wel een soort spierpijnachtig of zeurderig gevoel in de baarmoeder, vooral als ik veel heb gedaan of juist lang in 1 houding heb gezeten.

8. zogelukkig

Ik ben best mollig, maar zelfs als ik zit, voel ik gewoon waar m'n schaambot ophoudt hoor, is toch gewoon hard daar dat bot?

Deel Deze Pagina