hallo allemaal, even een vraagje hadden dit meer mensen? ik ben de eerste 2 weken 5 kg aangekomen en nu de laatste weken in totaal al 7 kg afgevallen? hebben meer van jullie dit of niet ben benieuwd moet vandaag weer naar de fysio ga daar toch maar weer eens op de weegschaal staan of er nog meer af is. ik moet zeggen aan de ene kant vind ik het wel prettig ben al vrij fors van mezelf en was heel bang dat ik heel veel zou gaan wegen met de zwangerschap maar nu het eraf is vind ik het ook aan de ene kant neit zo'n prettig gevoel liefs joanita
ik ben eerst 5 aangekomen en toen door misselijkheid enz weer 6 afgevallen. en vond dat ook best vervelend maar met de laatste (pret) echo zagen we een lekker 'spekkig' (zo noemde de echoscopiste het) mannetje. dus kan geen kwaad lijkt me.
met mijn eerste ben ik ook maar 4 aangekomen in de totale zwangerschap ik maakte me daar ook druk om en heb ook vaak aan de vk gevraagd of dit echt geen kwaad kon. De kleine pakt wat ie pakken kan dus geen probleem... laten bevallen was meteen 12,5 kilo onder mijn begin gewicht hihi! en ook ik ben stevig dus was geen overbodige luxe
Hier niks aangekomen, wel gewoon 6 kilo afgevallen waarvan 5 in de afgelopen 3 weken. En dat zonder te spugen ofzo. Ben er best trots op, zolang ik zorg dat ik zoveel mogelijk gezonde voeding binnen krijg kan het vast geen kwaad. Sommige spugen aan 1 stuk door de eerste 12 of 16 weken. En die krijgen ook gezonde kindjes. Dus ja, kan me hier niet zo druk om maken. Gewoon zoveel mogelijk gezond eten en dan maak je je kindje vast blij