Hoi, Haha geloof niet in die praatjes maar ben wel ff benieuwd bij wie het uit kwam/komt. Bakerpraatje:Er wordt gezegd dat wanneer je name bedenkt en je bijvoorbeeld al heel vroeg een meisjesnaam hebt dat het een meisje wordt en bij een jongen netzo. Hihi wie oh wie heeft "ervaring"en kwam het uit? Groetjes, Mili
Wij hadden al heel snel een jongensnaam, als het een manneke was zouden we hem Wout noemen. De meisjes naam kwam pas later. Toch is het volgens 2 echo's echt een meid! Zelf dachten we ook echt een jongen trouwens dus echt een verrassing dat het een meid werd! Groetjes, Mayke
oke tot nu toe dus niet waar maar juist andersom...ben benieuwd naar meer reacties! Kom op dames...hihi wie helpt :
Hier klopt het wel... we hadden al snel de jongensnaam en het word ook een jochie hihi (als de echo echt niet liegt hihi)
Nee hoor, hier ook niet. Sterker nog, wij hadden al jaaaaren een jongensnaam en konden nooit iets bedenken voor een meisje. Toen ik zwanger was ook nog niet echt......maar het is toch echt een meisje, dus moesten we toch een meisjesnaam bedenken! Is prima gelukt hoor, maar dus ook hier klopt de baker niet!
Daar had mijn moeder het van de week ook al over.. het zal wel een nieuwe 'fabel' zijn Ik hoop dat het klopt want we hebben een prachtige meisjesnaam maar we komen er niet uit voor een jongen.. en aangezien het een verrassing blijft moeten we alletwee de namen hebben. Vind jongensnamen gewoon nooit zo leuk..
pfff meisjesnaam waren we zo uit...... Toen we hoorde dat het een kereltje is kon ik ook alleen ff denken SH*T nu moeten we door blijven discusseren totdat we het eens zijn over een jongens naam , dus nee helaas bij ons klopte het helemaal niet!
Idd een 'bakerpraatje' bij ons dan want wij hadden al lang voor ik zwanger werd, n meisjes naam. En t werd n jochie dus..
Hier klopte het wel. Jongensnaam veel eerder bedacht en we hadden ook veel meer 'gevoel' bij jongensnamen. Allebei hadden we daarnaast een voorgevoel dat het een jongen zou zijn en dat klopte dus ook!
Hoi hoi, Bij mij klopte het bij mijn dochter. Ik wist meteen een mooie naam. Was alleen maar bezig met meisjes dingen. Dit klopte dus. Bij mijn tweede had ik helemaal geen naam. Kon er niet uitkomen (zowel voor meisje als jongen) en was helemaal niet gericht op meisjes of jongens dingen. Pas na de 3d echo begon het een beetje te leven laat ik maar zeggen. Nu heb ik weer hetzelfde als bij mijn dochter. Weet al een mooie naam en kijk weer naar meisjes kleren enzo. Volgende week hebben we 20 weken echo. Misschien kunnen ze het al zien en weet ik of ik gelijk heb.
Hier klopte het niet hoor. Meisjesnaam wisten we al, maar jongensnaam nog niet en... het wordt een jongetje!
Hier klopt dat wel. We wisten al jaren dat als we ooit een zoon zouden krijgen hij Jasper zou gaan heten. Voor een meisjesnaam kwamen we er maar niet aan uit, we hadden daar allebei zo'n eigen smaak in. Bleek bij de 20 weken echo ook niet meer nodig te zijn...het was een knul.