hoeveel kerstkaarten hebben jullie al gehad??? Wij nog maar 3, ik had het idee dat het vorig jaar veel sneller op gang kwam. Aangezien het volgende week al kerst is.
ik heb er 11 .. maarja zullen er nog wel meer worden deze week... meeste mensen sturen ze pas de week voor kerst toch? ik moet ze nog eerst binnenkrijgen (zelfgemaakt met photoshop en laten drukken voor 0.05 cent op een foto ) dan kan ikz e pas versturen
Hier nog maar eentje en die kwam niet met de post. Kaartje van onze buren namelijk! De rest moet allemaal nog komen, maar zal wel even duren in verband met staking TNT.
Hier ook pas 3 waarvan 2 gebracht zijn en niet met de post kwamen hahaha. Ach, ik ben zelf ook laat. Ik heb ze besteld online en krijg ze pas vrijdag of zaterdag binnen en doe ze daarna gelijk op de post. Dus ik verwachtte er ook nog niet zoveel. Meestal komen de meeste inderdaad in de week voor kerst. Hier dan in ieder geval...
Hier ook nog maar 3! Ben zelf druk aan het schrijven, maar heb nu even geen zin meer. Ga vanavond wel verder. Eerst de postzegels halen.
Nog geen 1! Wij hebben ze vorige week donderdag op de post gedaan, maar ook nog niemand heeft ze binnen gekregen van ons.
Vorig jaar had ik er rond deze tijd al weleen stuk of tien denk ik, heb er nu nog maar 1 en die is nog niet eens over de post gegaan. Ik vermoed dat er ook nog heel wat na de kerst zullen komen
Hier ook 3, de postbode is vandaag nog niet geweest en morgen staken ze weer, dus het zal niet zo hard gaan.
Hier hebben we er nu 8. Misschien komt het inderdaad door de stakingen maar volgens de beste man die de pakketpost rond brengt hier hebben wij er hier weinig last van. Kan wel kloppen want ik krijg gewoon elke dag netjes de post.
Eentje van de overbuurvrouw... We wonen aan een pleintje met 30 huizen. Het is een traditie dat iedereen een kaartje bij elkaar in de bus doet. Maar 20 van de 30 mensen ken ik niet, dus die krijgen van mij geen kaartje. Dan kan ik het hele dorp wel een kaartje gaan sturen Wel erg vervelend dat tnt deze maand staakt. Er is een kans dat we daardoor niet dit jaar de hypotheek kunnen rondkrijgen en dus ook niet volgend jaar al aftrekposten bij de belastingdienst hebben En al die kindjes die deze maand jarig zijn en geen verjaardagskaartjes krijgen... Best sneu!
Ik heb vandaag wel post gekregen, een hele stapel, was hier al een paar dagen niet bezorgd. 2 kerstkaarten, een kaartje uit chicago, 3 felicitatiekaarten voor de zwangerschap. Heb zelf net 30 kaarten op de bus gedaan, moet nog wat adressen hebben en dan kan ik de laatste sturen.
Volgens mij hebben wij er nu 3, maar ja woon in Duitsland..... Vorig jaar moest de familie nog heel erg wennen en kregen we dus veel kaartjes strontlaat binnen en ook nog eens met een enkele kerstzegel.... Naja wij hadden geen strafporto hoor. Dus de kaartjes die nu binnen zijn, zijn juist gefrankeerd met een priority-stickertje Moet zelf vanavond maar eens gaan fröbelen met de sneeuwfoto's die vriendlief heeft gemaakt. Hopenlijk maakt hij er vandaag nog een paar van dochterlief incl kerstmuts want dat hij vorige week dus niet gedaan. Hoeveel te versturen.... uhm.... zit al snel aan 40 stuks en meer.