10 minuutjes fietsen, 10 minuutjes treinen, 1 minuutje lopen. Met de auto zou het ook een 20 minuten zijn... ik vind het heerlijk!
Hier is het zo'n 5 a 6 km verderop. Ong 20 min fietsen of nog geen 10 min met de auto. Heerlijk, nooit last van files ed.
Tot voor kort werkte ik 7 min. met de auto van mijn werk ( 20 min. fietsen ) Nu werk ik een dorp verderop. Doe er normaal 20 min. over maar vorige week met de ochtenddrukte, brug en trein 45 min. over gedaan. werd ik niet zo vrolijk van
Sinds mei 2009: ongeveer 35 km. Ik doe er met de auto 35 á 40 minuten over om op mijn werk te komen, over een heerlijk rustige weg zonder files. Hiervoor heb ik 10 jaar met het OV gereisd (zelfde werkgever). Dan duurde het 1 á 1,5 uur voordat ik op het werk was. Ik snap nu nog steeds niet dat ik dat volgehouden heb. Ik ga NOOIT meer met de trein sinds ik een auto heb, vreselijk.
Ik werkte tot een jaar geleden op 7 km afstand. Van een dorp naar de stad, ik was altijd een half uur bezig. Tien stoplichten en allemaal zijn ze zo ingesteld dat je niet door kunt rijden (om te ontmoedigen met de auto te gaan...). Sinds een jaar werk ik thuis, dus ik heb 1 minuut reistijd naar zolder. Dat is erg fijn Nadeel is dat er geen verwarming is, dus ik zit de hele dag te bibberen.
ik woon bijna 35 km van mijn werk doe er ruim een half uur over gelukkig nooit files en ik ga dus met de auto. ideaal is het niet maar heb het wel super naar mijn zin op mijn werk