Hoi, ik ben vandaag 41 dagen overtijd. oftewel ik had na het stoppen met de pil een cycles van 30 en 31 dagen. nu zit ik dus al op cyclus dag 72 is dat normaal? Ben gewoon ban g dat je dan geen spontane eisprong hebt ofzo. oja heb laatste dage n wel erg veel last van pijnlijke tepels kan dat met eisprong samenhangen dat ik hem nu pas heb? of is het verstandig om eens langs de huisarts te gaan? Of ben ik gewoon te ongeduldig. Anyway Thanks
HOihoi, na het stoppen van de pil, kan het een half jaar tot een jaar duren voordat je cyclus een eigen regelmaat heeft gevonden. Ook al waren de eerste twee keer normaal. De huisarts kan op dit moment weiing doen dan alleen zeggen nog even af te wachten. Je hebt waarschijnlijk al wel een test gedaan? Wacht nog even je volgende menses af (wanneer die ongeveer zou moetn komen) indien het wederom uitblijft kan je altijd naar je huisarts. Imke
nou ben eindelijk ongesteld geworden. heb een klein dansje in de keuken gemaakt. haha klinkt gek ik weet het. maar we kunnen er weer tegen aan. haha Nog bedankt voor je antwoorden