Ik heb vanacht gewoon 1 hele nacht geslapen!Ongelofelijk!Ik, die als overijpe perzik op pootjes elke nacht wel een keer of 7 naar de wc strompeld,heeft een hele nacht geslapen. Sprak net mijn moeder en die heeft het over 'stilte voor de storm'. Nou kan ik mij van de vorige 2 keer niet zo veel meer herinderen.Dus ik vroeg mij af:Zijn er dames die dit fenomeen kennen?Stilte voor de storm, als de bevalling niet lang meer op zich laat wachten. Bestaat het?Of is mijn moeder nu bij deze officieel oud aan het worden en is het oude wijven praat?
hmm ik hoorde het vd kraamhulp van mij buurvrouw ik hoef de laatste paar nachte ook nie meer na de wc snachts overdag is de kleine erggggg stil..voel af en toe een beweging maar thats it ben nu 39wk en 1dg zwanger (banner klopt niet) ik lees graag mee je hoort vaak dat bij de 1 de kleine juist super druk is en bij de ander weer niet... xx
ik weet wel dat ik voor mijn bevalling echt extra moe was en dus ook echt heel vast/veel sliep dus wie weet! suc6
Ik hoop dat het een bakerpraatje is, en jullie gewoon geluk hebben goed te slapen. Ik ben nu 4 dagen overtijd en ga er 's nachts nog elke 1,5 uur uit om te plassen. Hoop dat dit bij mij niet betekend dat de bevalling nog op zich laat wachten, kleintje is ook (weer) lekker druk aanwezig.
Kan zijn hoor... mijn kleine ventje bewoog 1 week veel minder dan normaal en heb toen veel gerust enz.. en hopa daar brak mn vruchtwater.. Hoop het voor jullie, maar tis bij iedereen anders. Heb wel eens gelezen dat de kleintjes ook wel eens heel druk kunnen zijn net voor de bevalling. Succes
Ik zou het wel heerlijk vinden om nog een keer een nachtje door te slapen, maar ik ben bang dat dat de komende 18 jaar er niet meer in zit Ik ben ook bang dat het een baker praatje is. maar wie weet. Laat het aub weten
hier ist nog steeds enormmm stil hoop dat je mams echt gelijk heeft hoor!! ben het behoooooooooooooorlijk spuug en spuug zat vandaag 39 2 op deze dag is mijn andere dochter geboren ben vandaag enormmmm sjagerijnig zeg