hallo ik ben zwanger geraakt dmv ivf maar nu weet ik niet precies hoever ik ben de punctie was 28 maart weet iemand hoe ik dit berekenen kan?
ik denk dat je dan net over tijd bent zo rond de 5 weken nu wanneer heb je de testdag gehad? ps gefeliciteerd
zal je nu ongeveer 5 weken zijn denk ik ik had mijn test dag 29 maart gefeliciteerd meid wanneer heb je je echo?
hoi hoi mijn eerste echo is op 7 mei en dan maar hopen dat alles goed is en ook door ivf zwanger geraakt dan? maar zelf denk ik dat ik woendag 5 weken ben maar zeker weten doe ik het ook niet
hoi meid das nog even wachten dan tot 7 mei ik ben zelf door een cryo tp zwanger geraakt ivf was mislukt en mag dinsdag voor een echo heb ook 18 dagen moeten wachten grrr ik hoop voor je dat alles goed zit van binnen ps had jij er 1 of 2 teruggeplaatst gekregen?
hoi hoi eff een vraagje wat is een cryo dan weet niet wat dat is. en ik had maar 1 bevrucht eitje en meer niet en nu maar hopen dat deze blijft zitten. en ja het is nog 3 weken wachten op de eerste echo. en hoeveel heb je trueggeplaats gekregen dan? en suces voor dindag alvast
@ Rosess....Proficiat meid! Bij mij zijn helaas 2 pogingen ICSI de mist in gegaan! Een TOP-embryo niet genesteld en 1 poging gestaakt al voor de ICSI. Dus 0,0% kans! En dus ook geen tp. Hoeveelste poging was dit voor jou? Liefs en nogmaals heel veel suc6! Marjo
rosess: cryo is een ingevroren embryo die ik over had van de ivf behandeling die hebben ze ontdooid en terug geplaatst ik heb er 2 terug geplaatst gekregen omdat ze matig van kwaliteit nog waren dus wie weet zijn ze beiden blijven zitten maar wij gaan ervan uit dat er 1 is blijven zitten