Wie heeft ook dit jaar weer mee gegaan? Of deed mee aan deze test? Ik heb hem net op mijn PC gedaan..... Mijn IQ is 110 Soms ging het zo snel dat ik het niet goed kon lezen en maar moest gokken of zelfs de vraag niet kon beantwoorden Edit moderator: Verplaatst naar Films, televisie en nieuws. Let goed op waar je iets post.
Hihi ik heb em ook gemaakt... Vorig jaar had ik 132, nu 123. Wijsheid bouwt zich bij mij af met de jaren haha
ja weet ik, maar was niet vanaf het begin aan het kijken, dus kan met die al niet meer mee doen, dus wil het ff via internet doen
nou, als ik klaar ben zal ik me score wel vertellen.. vorig jaar was die 127.. Vond ik best ok, haha (voorn blondje )
ik was ook te laat had de tv nog geen eens aan staan. Dus ik op zoeken op internet en kan de test meteen maken...
pfffff vorig jaar 128...deze keer 110 .. nou kan ik het natuurlijk op zwangerschap dementie gooien he... :-k #-o
Ik gooi het óók op de zwangerschap; ik had vorig jaar nog 132 of 134 maar nu 'slechts' 121! Oef..of was ie dit jaar veel moeilijker?
Vorig jaar had ik 123 en nu 130. Vond hem echt heel makkelijk, behalve de taalvragen daar had ik ook de meeste fouten in.
123 en dat met een vermoeid hoofd. Vooral die vragen die te maken hebben met een goed geheugen wilde ik nogal eens moeilijk vinden...
ik heb ook meegedaan. Mijn Iq was 118, die van mijn vriend 115 ben er dik tevreden mee. ik dahct dat ik en onder mijn vriend zou zitten en dat ik zelf niet boven de 100 zou zitten...