kpn glasvezel met 2 decoders een opneempakket en pluspakket voor 53 euro meende ik en internet en bellen erbij we hebben een familiepakket dus vooe 5 euro meer hebben we bellen maar ook gratis het pluspakket en als ik in dec overstap naar hi krijg ik ook nog eens 10 euro korting op mijn bundel plus ik kan dan gratis bellen naar mijn man (ook hi) en alle belminuten en data worden dan verdubbeld
Heb toch weer UPC afgesloten, enige die op ons adres beetje snel internet kunnen leveren. Alles in 1 42,50 per maand. De 50mb die je krijgt die haal je niet maar het is absoluut snel zat(vind meer mb sowieso overbodig en die snelheid haal je toch ook niet). Vorig jaar was ik erg ontevreden over de klantenservice van UPC maar volgens mij hebben ze het 1 en ander veranderd want de laatste keer ging het wel goed.
Wij hebben net KPN alles in 1 afgesloten voor 52,50 per maand. Dan hebben we interactieve tv,instap internet en onbeperkt bellen na 19.00 uur en in het weekend. Omdat wij met mobiel al bij KPN zaten nu ook gratis KPN compleet erbij. Dus 45 extra tv zenders,gratis onderling bellen en dubbele mb's,smsjes en belminuten. Vooraf ook rondgekeken op internet en idd alleen de slechtste reviews komen voorbij. Maar goed laten we erop vertrouwen en mocht het niks zijn dan volgend jaar naar een ander.
UPC alles in 1 pakket met opnemen pauzeren en 120mb internet + onbeperkt bellen binnen heel europa. Ik geloof dat wij iets vN 60 betalen. Ik ben zeer tevreden. Eerst hadden we 60mb internet maar met die 120mb hapert onze tv niet als we via smarttv dingen kijken.
Ohja weet niet of andere providers dit ook hebben maar bij UPC kun je ook gewoon tv kijken op je laptop als je inlogd, dus ipv duur 2e decoder ofzo sluiten wij gewoon de laptop boven op de tv aan als we echt graag tv boven willen kijken. En sinds kort die wifi spots, ben benieuwd of dat een beetje wat is maar klinkt ook wel handig.
Telfort, goedkoopste voor ons en erg tevreden. Hiervoor tele2 was ook prima, maar telfort was goedkoper. Daarvoor jaren bij Ziggo maar die zijn zo duur.
Ben van ziggo over gestapt naar telfort en toen toch maar terug gegaan naar ziggo Wat een ballentent is dat telfort zeg. Alleen maar storingen. Slechte klantenservice enz. Ken nog 2 mensen die voor de prijs over gestapt waren naar telfort maar die weer lekker terug gegaan zijn naar ziggo. Altijd goede ervaringen mee gehad. En wanneer je vaak storingen hebt, dan duurt een jaar contract lang Hier bijna geen tv boven kunnen kijken dus zo'n 10 maanden huur voor 2e kastje voor niks. Ze wilden er niks aan doen. Ik lees weinig goeds over telfort.
Upc. Zeer tevreden over. Ik weet niet hoe belangrijk internet voor jou is, maar let wel op dat veel bedrijven als telfort, kpn een tot .. mbt snelheid garanderen. Bij upc hebben wij 120 mbt. Er kan me tot nu toe hier nog geen andere bedrijf dit garanderen. Misschien glasvezel als dat bij jou in de buurt is. Digitene etc is echt verschrikkelijk. Beeld is echt slecht. Tele2 moet ook goedkoop zijn, maar ook dan heb je beperkte internet snelheid. succes met je keus
Whaaaa nav alle reacties ben ik er nog steeds niet uit... Twijfel twijfel... Wat betreft UPC, wat zijn de ervaringen met horizon?
Mijn vader heeft ook net UPC gedwongen om goedkoper te gaan. Hij betaald nu 26 euro voor alles in 1! (alleen dan geen opneempakket..) Hier heb ik tele2, die is ook een aanrader. Het mooie is dat je ieder jaar kunt bellen voor de nieuwe aanbieding. Dan betaal je het eerste half jaar 20 euro pm, en daarna 45 euro per maand tot je weer gebeld hebt. Ik wist het de eerste 5 jaar niet, maar nu wel dus bel ik ieder jaar. Scheelt een hoop. En uiteindelijk toch echt wel de goedkoopste. En ik heb eigenlijk nooit storingen. In de 7 jaar dat we lid zijn heb ik misschien 3x moeten bellen voor een internetstoring ofzo, en dat was dan ook altijd meteen verholpen. 1x niet, toen bleek het in de wijkcentrale te zitten en moest er een monteur komen.