Wie heeft de leeswereld o.i.d.???? Het kost iets van 3 euro nog wat geloof ik en er zit echt heel veel in. Maar ik ben benieuwd naar ervaringen, of het echt leuk is, of dat de bladen heel oud zijn en niet meer zo interessant dan.
Wij hebben de leesmap van SLB.. Zitten inderdaad leuke bladen in, maar ook bijvoorbeeld de hitkrant (vind ik zelf wat minder,leuk voor mn zusje haha!) Je kan zelf aangeven hoe oud de bladen mogen zijn, hoe jonger hoe duurder... Wij hebben bladen van 10 weken oud, vind het geen probleem en heb wel lekker wat te lezen!
Volgens mij hebben we ook leeswereld....maar je kunt toch kiezen van welke week je de bladen thuis wilt? Volgens mij hebben we die van 3 weken oud....hoe ouder hoe goedkoper....
Ik ben altijd vies van die bladen. Ben zo bang dat iedereen ze op de wc leest. Dus met vieze handen...
Hahaha ja dat heb ik ook.. dat heb ik ook met boeken van de bieb ofzo.. Ik wil alles gewoon nieuw hebben.. beetje dom misschien maar kan er niks aan doen..
Wij hebben het gehad. De eerste 2 keer is leuk, maar wij gingen ze steeds minder lezen en daarna niet meer. We vergaten zelfs om elke week die boekjes voor de deur te zetten, dus we hadden iedere keer een stuk of 5 pakketten liggen. Nee, tis niks voor ons.
Hier stonden ze wel netjes voor de deur maar de bezorger nam ze niet mee.. maar wel iedere keer een nieuwe in de brievenbus gooien.. Hebben achterlijk vaak gebeld maar we moesten niet zo ongeduldig zijn en wachten tot de bezorger ons zou terug bellen.. Nouja dat is nooit gebeurd, wij zijn inmiddels al een jaar of 2 geen lid meer en heb echt stapels boven liggen (15 pakketten ofzo) (hadden overigens altijd de nieuwste en dus duurste boekjes)
Ja getsie inderdaad! Ik heb dat ook met de biebboeken. Weet van vroeger nog wel dat er in de kinderboeken wel eens snotjes zaten
ja joh, ga mij wat aanpraten. Nee hoor, ik geloof dat ik dat wel overleef. Iemand nog meer ervaringen.
hihi alle gekheid ik vind het heerlijk, heb ze onder mn nachtkastje liggen en iedere avond lees ik lekker in bed, vooral de mijn geheim en vriendin (en stiekem tina) en mn man de donald duck