Kan je een eventuele innesteling voelen? Hoeveel dagen na de ovulatie kan er een eventuele innesteling plaatsvinden. Mijn eisprong was 25 april en had vanmiddag heel even een menstruatie-achtig krampjes en heb sinds vanavond steken in mijn lies...en als ik hoest of niest schijnt het nog erger te zijn
innestelling is tussen 5 en 10e dag dus kan heel goed mijn innestelling ook gevoeld op dag 5 steekjes links beetje zeurend
ja dat heb ik ook, ook in beiden Hoe lang duurde die steekjes? heb ze momenteel nog steeds maar niet constant. Vooral met snel opstaan, uitbundig uitrekken, niezen, hoesten ed. Ik hoop het zo....dat het een innesteling is Weet je toevallig hoe lang een innesteling kan duren? Bij mijn eerste had ik nergens last van...
innestelling voelen de meeste niet, als je er oplet meestal wel hihi bij de 1e kan ik het ook niet herrineren hoor het was bij mij komen en gaan en duurde halve dag! daarna niks meer gemerkt
Het kan heel goed je innesteling zijn. Innesteling is 5 a 10 dagen na je eisprong.. Maar je zult nog even geduld moeten hebben voor je het zeker weet! Misschien dat je al eerder symptomen krijg. Hoop het voor je!
Ik nu ook, en natuuurlijk slaat mijn hoofd nu op hol . Hopelijk is het voor ons allemaal een innesteling .
Missds: Ik zie dat we bijna gelijk eisprong hebben gehad ik had hem de 23ste en heb nu wel wat symptomen vanmorgen inneens misselijk en ook 2 keer overgegeven, nu nog zo'n zeurderig gevoel (of je ongi moet worden) in buik af en toe steekjes maar verder geen last... Dat wachtbankje is vreselijk.. We wachten dus samen hopelijk beide positief nieuws
ja dat wachten is echt slopend. Ik heb niet overgegeven maar heb dat bij mijn eerste ook nooit gehad. wel erge steken in beiden liezen en sinds vanavond ook in het midden, richting schaambot. en ook zo'n zeurderig gevoel. sterkte met wachten, hopelijk wordt het met iets positiefs beloond