kraamzorg

Discussion in 'Kraamtijd' started by tweety, Sep 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    ik ben nu bijna 34 weken zwanger en heb nog niks gehoord van de kraamzorg. heb me ingeschreven bij de waarden en heb toen ook de bevesteging gekregen hiervan. wie zit ook bij de waarden moet ik nu zelf gaan bellen of afwachten. heb gelezen dat ze in de 7e maand contact opnemen. ben ik te ongeduldig? wil eigenlijk wel weten hoeveel uur zorg ik krijg enzo.

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zou gewoon even bellen en vragen wanneer je bericht kunt verwachten. Laatst was er hier op het forum ook weer iemand de ze vergeten waren.

3. Lieltje

Lieltje Lid

Aug 6, 2006
    63
    0
    0
    Ja gewoon bellen.
    Want het komt idd vaker voor dat ze mensen vergeten.

4. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Bij mij had het kraamzorg bureau gebeld toen ik 37 weken zwanger was. Ik krijg 3 uur per dag kraamzorg, omdat me vriend de huishoudelijke dingen doet. En de kraamverzorgster dus alleen carlos en mij komt verzorgen. Het aantal uren kraamzorg hangt er denk ik van af wat je zelf wilt.

5. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb gisteren ook eens gebeld. Ze nemen pas na week 34 contact op voor een intake. Dan zijn de meeste vrouwen met verlof. Best logisch vond ik.

Pim

6. Ikjethimister

Jul 15, 2006
    72
    0
    0
    ohh ik had vandaag al een brief in de bus liggen dat ik telefonisch niet bereikbaar was en of ik even contact wilde opnemen dus meteen gebeld en ik heb 19 september de intake, ik ben dan 28 weken en 4 dagen.
    dus best op tijd vind ik

7. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Ook ik heb al de intake gehad ;) zou er maar even achter aan gaan als ik jou was.

8. Vicky

Vicky Fanatiek lid

Aug 11, 2005
    1,200
    0
    0
    Enschede
    Ik had m met week 28 geloof ik.
    Als ze hier met 34 weken waren gekomen waren ze al te laat geweest :)

9. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    heb gisteren maar eens gebeld. zou vandaag terug gebeld worden en ja is gebeurd. ze komen de 19e langs voor het intake gesprek vind het wel erg laat is ongeveer 4 weken voor mijn uitgerekende datum. we wachten het maar af.

10. MollyM

MollyM Bekend lid

Bij een tweede kindje komen ze niet eens meer langs, maar doen ze de intake over de telefoon. Fijn dat je daar even voor gewaarschuwd wordt. Ik ben 32+weken en zit dus nog op mijn werk. Vroeg hoe lang het duurde en het antwoord was 10 minuten, bleek bijna half uur te zijn.

Ook best intieme vragen was daar niet helemaal op berekend dus probeerde kryptisch antwoord te geven en een beetje kort maar daar begreep ze niet zo veel van :rolleyes:

maar even bellen kan vast geen kwaad.

11. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    ze3 is vandaag geweest. stelde niet veel voor moet ik eerlijk zijn. ze keek nog niet eens naar het kamertje stelde een paar vragenen was weer weg. krijg voor als nog 38 uur. nou ben benieuwd.

12. Ikjethimister

Jul 15, 2006
    72
    0
    0
    heb ook vanochtend de intake fgehad en deze mevrouw was heel aardig , ze is b ijna twee uur bij ons geweest en we hebben heerliojk gebabbeld, ze is niet naar het kamertje komen kijken nee, maarja dat is ook nog niet klaar en ze vroeg wel een boel ivm het huis en veligheid ed

ik was dus zeer tevredebn erover en vond het een fijn gesprek

Share This Page