wie kan mij helpen ik zoek een leuke 4 wiel kinderwagen die stevig is klein in te klapen is en het belangrijkste niet te duur wie heeft er een idee ik heb zelf naar de kees kinderwagen zitten kijken maar kan er wijnig reacties over vinden iemand nog meer tips
Wij hebben deze kinderwagen besteld niet duur en klein in te klappen en alles zit erbij.... Moet alleen nog even geduld hebben voor ons meisje er in kan dus kan je helaas niet vertellen of het ook echt een goede/fijne wagen is !! Transit Combi Grey | Transit + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump
hebben de transaction misty grey hier nu staan ,is niet echt een kleine kinderwagen maar wel super kwa kwaliteit ,heel veel leuke extra's is gemakkelijk inklapbaar maar blijf m wel groot vinden dan
deze hebben wij ook! en ik vind hem wel zeer compact eigenlijk, vooral als je hem straks wil inklappen! en erg goedkoop vonden wij wij wilden de luiertas er niet bij, dus we zijn voor de duurdere maxicosi gegaan! Succes met je zoektocht
Kinderwagens | Kinderwagenstekoop.nl Hier ga ik hoogstwaarschijnlijk mijn kinderwagen kopen. Hele complete sets en niet duur. Als je op marktplaats naar "kinderwagens" (bij kinderen en baby's )gaat en daar "haalderen" intypt, dan krijg je daar ook hun advertenties en prijzen te zien. Ze hebben ook een winkel die hier gelukkig in de buurt is
Ook wij hebben de Transit Combi Grey | Transit + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump gekocht, in het bruin. Onze kleine is nog in de making, maar wij waren erg onder de indruk van de prijs kwaliteit verhouding!
Voor zover ik kan zien gaat het wel om tweedehands kinderwagens. Voor de kinderwagen zelf zou ik daar niet zoveel moeite mee hebben (die hebben we zelf ook van mp), maar de maxicosi autostoel zou ik zelf nooit tweedehands kopen, je weet nooit wat er mee gebeurt is.
hier een nieuwe kinderwagen gekocht 3 in 1 met alle regenkeepjes en vliegnetje en dekentje en trapzak en parasul voor nog geen 280,- bij babyparkt in de uitverkoop... kinderwagen is merk 2 n-joy zwart met groen.. ik heb een 3 wieller maar je heb ze ook in 4 wiels
wij hebben voor de mutsy gekozen het praktische ook aan de mutsy serie is dat ze een complete set prijs geven en niet alles erbij van alles kost. en wij hebben er een maxi cosie bij gekregen.
dat is tweedehands toch? Met een tweedehands maxi cosi erbij? zou ik echt niet doen. Weet nooit wat er mee is gebeurd
Wij hebben deze. Beeb heeft er nog niet ingelegen, maar met het testritje door de tuin voelde hij goed aan! Is alleen wel een drie wieler, maar dan heb je voor 150 euro een NIEUWE kinderwagen met alles er op en eraan! Goedkope zwarte kinderwagen online kopen | Prijskiller.nl
wij hebben onze kinderwagen weg bij wipstoeltje.com Complete set (3 in 1) voor 300,- in mooie kleuren. Die wat wij hebben is er niet meer te koop zie ik net, maar wel soortgelijke wagens
hallo bedankt voor de reacties zelf hadden wij ok naar de transit zitten kijken en waarschijnlijk woord dit hem ook we gaan zaterdag naar baby dump en dan maken we onze beslising in iedergeval bedankt voor et mee denken
ik ben echt gek op de onze.het komt een (hier onbekende) poolse fabriek maar in de rest van europa staat hiij erg goed aangeschreven. je hebt hem in ontzettend veel kleuren en hij is erg kompleet. het kost je 300 euries. Hier is de link: Kinderwagen autostoel reiswieg set grander fuchsia grijs - Goedkope baby & peuter artikelen kopen | BESLIST.nl | o.a. buggy's, fietsstoeltjes, voetenzakken hier de onze: hij is super stevig, grote wielen, mooie kleur, alles kompleet.
Ik heb hier onze wagen gekocht Kinderwagens + autostoel + reiswieg aanbieding van bebeqo Wij hebben de X adventure Fuzion ben er heel tevreden over en makkelijk in te klappen
Nena en Yelice, ik heb ook bij bebeqo gekeken, maar vind hele dubbele verhalen, en de meeste zijn negatief. Dus hoe is jullie ervaring met de wagens en hebben jullie online besteld of eerst mee gereden. Ze hebben namelijk super leuke betaalbare wagens, maar ik vind het een beetje spannend om dat zomaar te kopen... TS, ik hoop dat je het niet erg vind dat ik in je topic een vraag stel.
Wij hebben een complete Quinny Buzz gekocht voor ons (hopelijk snel) toekomstig kleintje via een tweedehands website. De vorige eigenaars hadden deze slechts voor één kindje gebruikt, alles is prima in orde buiten wat vlekken op de zitting voor als ze groter zijn (door de voetjes op de zitting enzo), maar hiervoor ga ik kijken of ik deze kan wassen of een nieuw overtrekje aanschaffen.